Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska lösa en del av mina kassa lån - Kan man förhandla?

Hej!
I korta ordalag undrar jag om någon här förhandlat med någon/några kredit/lånegivare för att få ned kostnaden innan inlösen? Jag ska betala av en del lån med ett ihopbakslån och undrar om det är någon vits i att försöka få ned summorna? Dvs. Har ni haft succé med det någonstans - Ex. Northmill, collector osv. Tack!

Hej!
I korta ordalag undrar jag om någon här förhandlat med någon/några kredit/lånegivare för att få ned kostnaden innan inlösen? Jag ska betala av en del lån med ett ihopbakslån och undrar om det är någon vits i att försöka få ned summorna? Dvs. Har ni haft succé med det någonstans - Ex. Northmill, collector osv. Tack!
Mitt tips är att du ringer de och erbjuder att betala en viss summa om de går med på att sänka en del av skulden eller eventuellt ränta. Jag vet att vissa långivare har gått med på det tidigare. Fairlo till exempel accepterade omgående när jag föreslog det.

Mitt tips är att du ringer de och erbjuder att betala en viss summa om de går med på att sänka en del av skulden eller eventuellt ränta. Jag vet att vissa långivare har gått med på det tidigare. Fairlo till exempel accepterade omgående när jag föreslog det.
Tack snälla för svar! Får jag fråga hur du presenterade förslaget?
Tack igen för hjälpen! :)

Tack snälla för svar! Får jag fråga hur du presenterade förslaget?
Tack igen för hjälpen! :)
Absolut det var så lite. Ring och förklara din situation och berätta om att du vill lösa dina skulder så fort som möjligt och fråga om de är villiga att gå med på att sänka en del av skulden eller eventuellt räntan om du betalar större belopp just nu.!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp