Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska jag vänta..söka lån på 250000.

Hej!
Tänkte söka lån på 250000.. Tanken var att jag skulle vänta till lönen är uppdaterad i juni då det skiljer 100000 i inkomst.Har redan bra kreditbetyg (0,6)... Kommer det typ samma erbjudande på kreditbetyg 0,6 som på typ 0,3? Har kommit upp saker som gör att jag kanske inte kan vänta.. ( om det inte är så att det gör stor skillnad på.vilka erbjudanden man får!) Mvh fundersam

Du har väldigt bra kreditbetyg :) Utan att veta ngt om din inkomst, vilka andra lån du har, hur stort underskott etc så känns inkomstskillnaden på 100 000 kr rätt så stor så spontant känns det som att det är bäst om du kan vänta men å andra sidan har du redan så pass fint betyg så kan du inte vänta så sök. Kan du vänta så vänta :)

Du har väldigt bra kreditbetyg :) Utan att veta ngt om din inkomst, vilka andra lån du har, hur stort underskott etc så känns inkomstskillnaden på 100 000 kr rätt så stor så spontant känns det som att det är bäst om du kan vänta men å andra sidan har du redan så pass fint betyg så kan du inte vänta så sök. Kan du vänta så vänta :)
Inkomst 2017 328000
Underskott. 34 000
Lån 170000
Krediter. 30000( 56000 beviljat)
2 ff (september och Jan) 0,6 i riskprognos
Befintliga lån å krediter kommer lösas med detta lån.. Så egentligen bara 50000 extra..

Senast redigerad av en moderator:
Det där blev ju fel... :/
du kan redigera förra inlägget, allt som saknas är en "]" efter [/QUOTE

jag hade väntat, annars testa Wästgöta finans nu, dom tar bara Bisnode och kan ge ganska så bra ränta (jag fick 5,95% 4ff), du skulle då kunna lösa din akuta situation, betala av krediterna och förbättra din kreditvärdighet ytterligare till att du gör din riktiga ansökan senare

Ok tack alla för värdefulla tips, det lutar åt att jag väntar till uppdateringen av uc i juni..

du kommer få lån oavsett om du väntar eller inte men med högre inkomst får du lägre räntor, alltså bättre erbjudanden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp