Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska jag begära omprövning eller inte?

Får tillbaka 35’ på skatteåterbäring och funderar om jag ska begära omprövning nu när jag har skuldsanering?
Saneringen har vunnit laga kraft i januari, hur hade ni gjort och någon som varit med om detta?

Vet att det står att man får behålla men blir ju lite nervös när det är så mycket…

Hur fick du så mycket tillbaka?
Jag fick restskatt och min sanering vann laga kraft också i januari.
De som rapporterat in ränta var ca 5 av 30 långivare och då var räntan kanske 4000kr sammanlagt. De andra har sagt ”vi har ej fått in någon betalning från dig då du haft inledande skuldsanering”. Och det hade jag hela förra året typ.

Hur fick du så mycket tillbaka?
Jag fick restskatt och min sanering vann laga kraft också i januari.
De som rapporterat in ränta var ca 5 av 30 långivare och då var räntan kanske 4000kr sammanlagt. De andra har sagt ”vi har ej fått in någon betalning från dig då du haft inledande skuldsanering”. Och det hade jag hela förra året typ.
Kanske för att mina skulder aldrig gick till kfm och knappt till inkasso innan jag fick inledande. En killgissning men alla mina borgenärer har rapporterat in ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp