Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska jag ange hela skulden eller bara UC-skulder vid samlingslån hos Zmarta?

Jag har äntligen förutsättningarna för att samla mina lån/krediter. Och söker därmed lite vägledning.

Totala skulder som ska samlas: 350,000kr
Varav 146,000kr syns på UC.

Hur rekommenderar ni att jag fyller i min ansökan på Zmarta? Ska jag ta att hela summan är till för att samla lån eller ska jag bara fylla i att det som syns på UC är det som ska samlas?

förutsättningar:
UC Score: 0.5
Inkomst 2025: 478k

Jag skulle söka på hela summan och sen invänta. Om det är så att du bara har 350 tusen borde det inte vara omöjligt.

Sök 350k, du kan ändra lånebeloppet för ansökan utan ny UC kommande vecka om det skulle vara så att du inte får hela beloppet. Iallafall hos tex Lendo.

@Jagskasamlalån hur gick det för dig? Jag är lite i samma båt fast med något sämre betyg och 100k mindre i inkomst :)
Fick 350k från ICA-banken med 350k som lösenkrav. Dom hade inga problem med att lösa lån utanför UC, jag fyllde själv i alla uppgifter till långivarna och sen skötte dem betalningarna.

Jag har äntligen förutsättningarna för att samla mina lån/krediter. Och söker därmed lite vägledning.

Totala skulder som ska samlas: 350,000kr
Varav 146,000kr syns på UC.

Hur rekommenderar ni att jag fyller i min ansökan på Zmarta? Ska jag ta att hela summan är till för att samla lån eller ska jag bara fylla i att det som syns på UC är det som ska samlas?

förutsättningar:
UC Score: 0.5
Inkomst 2025: 478k

hur många ff hade du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp