- Meddelanden
- 33
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 7
ja jag har funderat länge på sanering mina skulder är från 2007 och smslånen är ju dom nyaste.men hur funkar skuldsanering om man har lån med medsökande.för jag betalar även på lån vid sidan om utmätningen.och det är vansinne jag vet men det går.vet du hur det fungerar om den ena söker skuldsanering vad händer med medsökande då?
ja usch jag minns första gången dom tog skatten.skulle få tillbaka en rejäl hacka och min själ vad jag blev ledsen vilken känsla,men väldigt arg på mig själv tänkte ja där ser du dom pengarna kunde du ha hafft bättre användning för.om du inte....osv osv.men nu har man vant sig och det känns bra det med att de går till skulderna för det är mycket pengar som dom får varje år så det ja jo det är ju bra.
Jag vet inte hur det är när man har lån ihop, men kolla på kronofogdens hemsida om det står nåt. Jag hade också banklån vid sidan av utmätningen, men jag var ensam som sagt. Dina skulder verkar ju gamla i alla fall vissa av dom som du skriver. Du kan ju luska lite försiktigt om skuldsanering i alla fall. /Diandra