Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sitter i skiten...

Höjningen sker med hur stora belopp vet du det? Tas det en ny UC?

Bank N kan du missa 3 avbetalningar innan det sägs upp. Du kan även ansöka om betalningsfri månad.
Klarna går till Legalis inkasso. De är riktigt bra att ha att göra med.
Kan hålla med om klarna och legalis ...hade 50k i skuld som gick dit..fick 1000kr i avbetalningsplan tillsvidare....visst bara ränta ...men skönt då kan man betala mer på andra lånen

Höjningen sker med hur stora belopp vet du det? Tas det en ny UC?
Det var ett tag sedan nu, men vill minnas att jag vid tiden hade 100 000 i lån hos BN. Blev erbjuden en höjning till 130 000 men att jag kunde se om jag kunde få mer med UC. Då hade jag bättre förutsättningar och fick efter UC:n 180 000.
Fick erbjudandet per mail. Hade skött betalningarna fläckfritt. Höjningen hjälpte mig där och då men deras ränta på 24% stjälper mig än idag. Hela skulden gick till Kronfogden till slut.

Det var ett tag sedan nu, men vill minnas att jag vid tiden hade 100 000 i lån hos BN. Blev erbjuden en höjning till 130 000 men att jag kunde se om jag kunde få mer med UC. Då hade jag bättre förutsättningar och fick efter UC:n 180 000.
Fick erbjudandet per mail. Hade skött betalningarna fläckfritt. Höjningen hjälpte mig där och då men deras ränta på 24% stjälper mig än idag. Hela skulden gick till Kronfogden till slut.
Hört att räntan bank Norwegian har när den går till i inkasso och kronofogden är hemsk , vet du hur hög den blev då ?

Hört att räntan bank Norwegian har när den går till i inkasso och kronofogden är hemsk , vet du hur hög den blev då ?
mott bnw gick till inkasso, fick avbetalning med 12000 i månaden det var det lägsta dem gick med på var på ca 200.000. var inte hållbart länge! men var 3 år sedan så kan ha ändrats till det bättre!

mott bnw gick till inkasso, fick avbetalning med 12000 i månaden det var det lägsta dem gick med på var på ca 200.000. var inte hållbart länge! men var 3 år sedan så kan ha ändrats till det bättre!
Ja det är ju helt omöjligt att klara av ... Gick det sen till kronofogden ?

Den var kvar på 24%
Gick till intrum som sen sålde till Axactor. Båda erbjöd avbetalningsplaner men med för högt belopp per månad. Ville även släppa allt till kfm.

Den var kvar på 24%
Gick till intrum som sen sålde till Axactor. Båda erbjöd avbetalningsplaner men med för högt belopp per månad. Ville även släppa allt till kfm.
Fick du även då 24% hos kronofogden sen ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp