Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sitter i skiten totalt. Snälla hjälp mig komma på en lösning!

Finns det något du kan dra ner på inför kommande månad ?
Om du har släppt alla lån så är det hyra, mat och fasta avgifter du ska betala och med den framtida löneutmätningen är det just det du ska budgetera till.
Abonnemang tex.

Jag har bytt till kontantkort, har inga streamingtjänster eller dylikt. Har sålt av det jag kan. Socialtjänsten kan inte hjälpa mig till måndag. Kyrkan kan inte hjälpa mig till måndag.

Det är akut 500 kr jag behöver över helgen. Sen tror jag det ska hålla nu när jag släppt allt till kronofogden. Så den långsiktiga lösningen känns som jag löst så gott det går. Kommer kunna betala resten av mina privata skulder nu i februari, och har inga onödiga utgifter.

Det bara akut nu. Har gått med i flera hjälpgrupper men det är tyvärr många som behöver hjälp

Kan du inte ta ett extrajobb på distans? Själv lyckades jag få en ca 50% tjänst som är på kvällar och helger. Dessa pengar går direkt till skulder.

Då kan du i värsta fel leta tomburk,o då få in några akuta kronor i helgen så du klarar dig till på måndag..

Indirekt känns det som du frågar någon här på
Forumet om 500kr .

Jag har bytt till kontantkort, har inga streamingtjänster eller dylikt. Har sålt av det jag kan. Socialtjänsten kan inte hjälpa mig till måndag. Kyrkan kan inte hjälpa mig till måndag.

Det är akut 500 kr jag behöver över helgen. Sen tror jag det ska hålla nu när jag släppt allt till kronofogden. Så den långsiktiga lösningen känns som jag löst så gott det går. Kommer kunna betala resten av mina privata skulder nu i februari, och har inga onödiga utgifter.

Det bara akut nu. Har gått med i flera hjälpgrupper men det är tyvärr många som behöver hjälp
Vad är det som är så akut nu i helgen som behöver 500kr?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp