Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sista chansen - vem lånar ut?

Nu är det snart dags för kronkalle.
Sista chansen är att någon lånar ut till mig med 50ff samt 240.000kr i inkomst efter att den nya inkomsten har registrerats i Juni.

Utöver bigbank som brukar vara ganska lätta, finns det något bolag som är liknande som kan låna ut ungefär 60.000kr eller är jag rökt?

Hälsningar
Jockemedkniven

Jak fick jag låna av när jag var i samma sits, 40000 kr sökte jag då och fick låna det beloppet.

Jak? det har jag aldrig hört talas om, hade du med jättemånga förfrågningar?

Undrar samma som jockemedkniven, kollade Jak, och de verkar mest ha lån med säkerhet, fick du deras blancolån, och med hur många förfrågningar? Jag har 30 st nu, 15 försvinner fram till augusti, men behöver hjälp senast den sista den här månaden för att inte allt ska gå åt helvete!

Någon kan väl skriva en lista? vilka är lättast att få?
ligger big bank först?

tex.
1.bigbank
2.lättattfåbank
3.lättattfåbank

Någon har väl lite erfarenhet? är jätteorolig och är beroende av att få lån när inkomsten registreras

Vet inte vilka banker som ligger först, men jag måste komma ikapp med 15 000 denna månad, beror mest på oförutsedda utgifter, och dessa utgifter blir följproblem då man inte har råd med resten av månadens räkningar! Jag är egentligen väldigt skötsam med pengar, betalar alla räkningar i tid, men hur faaan gör man denna månad när läget blev såhär? Har många uc, 30 st, men hälften försvinner till augusti. Big Bank har jag ett litet lån hos, men de är svåra att höja lånet hos verkar det som, trots betalningar i tid! Jag blev nekad! Vad gör jag nu, undrar bara, kan knappt sova av oro, nästa vecka måste det finnas en lösning, och för mig handlar denna ekonomiska knipa bara om max 2 mån...sen är jag ikapp igen, men mår så dåligt över all oro över hur det ska lösa sig!

susan, vad har du för förutsättningar? vi kanske kan hjälpa varandra?

Jag har haft värdelösa förutsättningar, 40.000 i inkomst och 30 förfrågningar.
Jag har fått 5000kr hos easycard och supremecard kreditkort
har även fått hos bigbank och cashbuddy på 15.000kr vardera.

har du fått nånstans som jag kan prova? jag kommer ha 260.000 i inkomst och 38 hiskeliga förfrågningar när min inkomst från 2012 börjar synas på UC

Jag har 29 förfrågningar, dock inga anmärkningar, det är förfrågningarna som spärrar ALLT för min del! Jag har bra årsinkomst, 380 000 kr, men det räcker inte! Är i behov av 15000 kr bara tillfälligt, för att lösa alla problem efter en separation, som gjorde att jag ligger efter ekonomiskt! Tänkte ringa Finaref och Nödkontanter imorgon, men finns inget hopp, blir nog nej pga alla uc :( Känns så taskigt, då man VET att man har bra imkomst! Samma med min bank, Swedbank, får ingen hjälp där förräns efetr sommaren, då jag bara har 14 uc kvar, men det är ju NU jag behöver hjälp, inte sen! Mår jättedåligt psykiskt, svårt att sova och en allmän oro över ALLT! Känns detta igen?

Lån

Prova Cash2you,cash buddy dyra räntor ungefär samma som finare f, halens ,Selene kan man prova & Nettofinans, Ge moneybank fick jag på ca 1år sedan med många förfrågningar genom Freedom Finance, dom har ju många banker men blir bara 1ff oftast, har använt dessa 2 g, jag hade då ca 22 ff & 200 000kr i inkomst. Hoppas det går bra för er!!:)

Undrar samma som jockemedkniven, kollade Jak, och de verkar mest ha lån med säkerhet, fick du deras blancolån, och med hur många förfrågningar? Jag har 30 st nu, 15 försvinner fram till augusti, men behöver hjälp senast den sista den här månaden för att inte allt ska gå åt helvete!

Fick blancolån med ca 25 förfrågningar. De har lång handläggningstid, ca 1-2 månader...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp