Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sista betalningen genomförd

Jag har i dagarna betalt det sista på mitt CSN-lån. Jag valde att betala dubbelt i december eftersom från januari får man betala en admin-avgift om 150 kr för att man är på en nytt beräkningsår.

Eftersom jag kör snöbollseffekten så har jag nu 626 kr from januari att lägga på ett annat lån.
Jag är numera skuldfri jämt emot mina päron också! Vilket jag inte varit sedan någonsin ungefär!

Nästa månad är att försöka betala min det sista på ett collector konto som är på 1500 kr totalt.
Siktar på att betala in hela det.

Sjukt bra jobbat! Kämpa på! :tummen::)

Jag har i dagarna betalt det sista på mitt CSN-lån. Jag valde att betala dubbelt i december eftersom från januari får man betala en admin-avgift om 150 kr för att man är på en nytt beräkningsår.

Eftersom jag kör snöbollseffekten så har jag nu 626 kr from januari att lägga på ett annat lån.
Jag är numera skuldfri jämt emot mina päron också! Vilket jag inte varit sedan någonsin ungefär!

Nästa månad är att försöka betala min det sista på ett collector konto som är på 1500 kr totalt.
Siktar på att betala in hela det.
Grattis! Snyggt jobbat:tummen::)

I och med att jag blev beviljad Fairlo 50K i lördags och kunde nu släcka ner Gothia Inkasso, Holm Bank, Viaconto, Monetti, Frogtail och Loanstep. Från 18-19K utgifter i månaden hela vägen ner till 12K. :faceheart: Från 16 olika lån/krediter ner till 10 gjorde mycket för själen. Får se hur mycket det blir kvar när allt är inbetalt om jag kan släcka ytterligare. :)

Äntligen!!!! Sista betalningen till Alektum (klarna) gjord som var på 4500/mån!!
6 svettiga månader över. Hoppas jag aldrig mer behöver komma till Alektum..:/

Jag tycker ni är helt fantastiska så jag ger er alla härmed en stor kollektiv applåd! Så oerhört bra jobbat varenda en av er!

vill dock lyfta ett varningens finger att ni inte glömmer bort er själva. Skuldfrihet är ett av de största beroenden man kan få, för varje lån som försvinner snålar mån ytterligare för att kunna lösa bort nästa

belöna er själva lite istället, pengar är trots allt inte allt och så hårt som vi jobbar med skulderna för vi faktiskt stanna upp ibland och unna oss något!

kram på er!

Visst känner man en stor lättnad när man betalar in det allra sista på en avbetalningsplan, på ett lån, kanske sista dragningen på löneutmätningen eller sista betalningen på skuldsaneringen. Lättnad och glädje och tacksamhet över att man nu kan gå ännu ett steg framåt.
Och delad glädje är dubbel glädje!
Därför tänkte jag starta den här tråden där alla som vill kan skriva när ni gjort just den här sista betalningen på något. Dela med er :) Men skriv helst när ni genomfört betalningen (då är det på riktigt) än innan. Skriv också hur mkt du betalat.
Så gläds vi med varandra:)

Så jäkla bra kämpat och så kul att få höra att du lyckades :) STORT GRATTIS

Så jäkla bra kämpat och så kul att få höra att du lyckades :) STORT GRATTIS
Tack kompis :)
Det här året har jag dessa lån att se framemot att bli av med
1. Swedbank blancolån på 10 år, 1800 kr/mån, sista betalningen i augusti
2. ViaConto 300 kr/mån som ligger hos inkasso, klar i maj-juni
3. PayEx inkasso 250 kr/mån klar i november
4. Hoppas även kunna släcka Avida inkasso som vill ha 500 kr varje månad men jag betalar bara 300 kr och de har inte hört av sig men de gör alltid så, hör inte av sig alls och sen plötsligt skickar de till Kfm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp