Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Siru Mobile till pengar på kontot

Har använt Sirumobile på Hallon 1500kr så onödiga pengar som försvinner men iallafall de drog de dagen efter och öppnade upp igen. Skulle ta 140kr nu men då har de förbjudit samtal till det numret. Någon annan som fått det låst trots öppet abb?

Utlands- och betalsamtal är avaktiverat
Anledningen till detta kan vara icke godkänd kreditupplysning, skyddade personuppgifter eller att du inte uppgav ditt personnummer. Hör gärna av dig till supporten om du har några frågor.

fick upp såhär, då fungerar det inte eller

såhär kom det på vimla, då fungerar det inte väl

Utlands- och betalsamtal är avaktiverat
Anledningen till detta kan vara icke godkänd kreditupplysning, skyddade personuppgifter eller att du inte uppgav ditt personnummer. Hör gärna av dig till supporten om du har några frågor.

fick upp såhär, då fungerar det inte eller

såhär kom det på vimla, då fungerar det inte väl
Har du anmärkningar så nej det går inte att kringgå det tyvärr. Jag har bett dem att kunna öppna abonnemanget för åtminstone utlandssamtal för att kunna ringa mina släktingar utomlands men nej inte ens det verkar möjligt :S

Hej!
Jag undrar på om någon kan hjälpa mig med min faktura ifrån Tre3.
Jag har användt siru mobil nu i mars. På min faktura ifrån Tre3 är mine köp/samtal med siru registrerad - även specificerad.
Korrekt datum och antall betalninger, men dom har ingen summa. Dom står uppförda som noll alla utan en står uppför med en summa på 150 sek. Total summa ska vara 2700 sek. Jag har pratad med Siru och dom har registrerad korrekt summa och antall samtaler jag har användt mig av, och dom har skickat til tre3. När jag ringer Tre3 bekräftar som for mig at min faktura är korrekt - dom upföringer som er specificerad i fakturaen är korrekt. Det är ingen obetalade fakturaer som är registrerad, in skulder alls. Vidare svarar dom at min faktura (ifrån 1-31 mars 2020) är den enda betalningen dom kan kräva siden jag betalar i efterhand av fakturerings period. Så jag undrar vad jag ska göra? Har dom bare blivit borta alla ihopa? Jag fattar ingen ting.
Mitt abonnement ägs av min pojkvän - men jag står som admin. på abonnementet så jag har samme tilgång til faktureringsinfo som han har på minasidor.

Hoppas någon kan hjälpa mig:)

Ps; jag är norsk s¨om ni inte fattar vad jag skriver si ifrån!

Hej Kalle!

Fello är ett mobiltelefon abonemang likt Hallon och Vilmla..

Tar dem kreditupplysning ? Vimla funkar inte utomlands nämligen så kan inte ha det på sikt. Jag har skuldsaldo hos KF så blir inte accepterad på annat håll.Jag löser med Skype att ringa till utlandet nu men kommer inte funka på sikt när jag väl befinner mig utomlands.

Edit: Verkar som att Fello ska funka utomlands och vad gäller utlandssamtal så bytte direkt.

Senast ändrad:
Funkar vimla? Nån som vet om gränsen är 1000 kr som nån skrivit tidigare i tråden?

Har överskridit gränsen på 5000 så mitt abonnemang (telia, halebop) har stängts av, måste jag enbart betala extra fakturan så jag hamnar under 5000 så sätter dom igång den igen? för fakturan har inte gått ur datum.....

Har överskridit gränsen på 5000 så mitt abonnemang (telia, halebop) har stängts av, måste jag enbart betala extra fakturan så jag hamnar under 5000 så sätter dom igång den igen? för fakturan har inte gått ur datum.....
Oftast får man ringa dem när abbonemanget är spärrat o göra en betalning så är det hos Telenor när man går över dessa 5000kr iaf

Oftast får man ringa dem när abbonemanget är spärrat o göra en betalning så är det hos Telenor när man går över dessa 5000kr iaf

Fick höra att idag av halebop att jag måste betala in fakturan 5000 på den räkningen så slår dom igång telefonen igen! Skönt att vara speltorsk och 24 dagar till lön...

Fick höra att idag av halebop att jag måste betala in fakturan 5000 på den räkningen så slår dom igång telefonen igen! Skönt att vara speltorsk och 24 dagar till lön...
Ja så brukar det va,,,
Spel är svårt o undvika om man inte spärrat sig själv helt från alla möjligheter,,,,, jag har haft utmätning på lönen större delen av mitt vuxna liv pga av spel,,, låna o betala in o spärra siru o sån skit det är en befrielse sämsta alternativet om man ska spela på faktura

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp