Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Siru Mobile till pengar på kontot

Om man höjer sin beloppsgräns på sitt mobilabonnemang kan man låna mer av Siru då?

Svar på föregående post: Av min erfarenhet ja men det är inte att rekommendera. Du måste fortfarande i slutet av månaden betala din telefonräkning. När jag utnyttjade detta fick jag en räkning på 5200 plus att abonnemanget spärrades i förtid tills dess att jag kunde förbetala 4000. Hade tur som fick ut mina semesterpengar.

Har ett par frågor. Har ett mobilabonnemang med TRE men men räkningen kommer adresserat till min fru men jag står på numret. Om jag nu köper Siri kommer min fru få veta ngt förutom när fakturan kommer? Om jag gör köpet idag kommer det på nästa månads faktura isf?

Ja, det kommer på nästa faktura.

Nej, Siru skickar inga brev eller så.

Man kan själv ställa in sin kreditgräns... Min är på 4500 kronor i månaden. Efter 80% utnyttjat får jag ett mejl.

Utnyttjar jag allting stängs abonnemanget och jag får en faktura innan det funkar igen.

Kanske är olika hos olika operatörer, men hos Telia funkar det så.

Har du utnyttjat allt nån gång och fått en extra faktura? Vilket belopp var den på i så fall?

Hej allihoppa
Jag undrar gällandes siru om man kan ta ut den dagliga summan på en gång på något sätt istället för att försöka spela för att sen ta ut de.
Sen angående boku finns de ngt annat ställe man kan göra fler uttag via än skrill och netteller ?
Tacksam för svar

Någon som vet om det går att komma åt Siru mobile utan att behöva ringa? Kan inte hitta några andra alternativ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp