Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Siru Mobile till pengar på kontot

För att sätta in med Boku på Neteller eller skrill så måste kontot vara verifierat. När det blivit det så kommer Boku dyka upp som inbetalnings metod.

Man kan inte längre plocka ut de pengar man sätter in med Boku utan de kan bara användas till att sätta in på sidor typ spel. Så för att få ut cash så måste de sättas in på spelsida omsättas engång sen tas ut. De flesta sidorna kommer då tvinga en att göra uttaget till neteller/skrill då detta användes som sista insättnings metod.

Där kan du sen plocka ut cashen i bankomat om du har ett prepaid kort eller göra en överföring till ditt bankkonto.

Går att överföra direkt till neteller och sedan åter till skrill, den transaktionen kostar typ 2 kr på 500kr. Testade av nyfikenhet och fick pengarna på kontot idag. Tog har skrill en dyr uttagsavgify.

Boku fungerade med Hallon. Fick 850kr(Verkar vara max per månad med skrill) med Hallonabonnemang på Skrill :)
Köpte sedan bitcoin på localbitcoins.com och sålde det för 700kr. 150kr i avgift, skitsamma.

Boku fungerade med Hallon. Fick 850kr(Verkar vara max per månad med skrill) med Hallonabonnemang på Skrill :)
Köpte sedan bitcoin på localbitcoins.com och sålde det för 700kr. 150kr i avgift, skitsamma.

say what? den billigaste bitcoin man kan köpa idag och sälja är för 51.000 kr. länka den för 700 kr tack;:)

Finns det fler liknande tjänster som siru, zimpler och boku? Är i behov av en summa pengar innan lönen, helst igår x) Och vad finns det för alternativ om ens abonnemang är spärrat för betaltjänster?

Tacksam för hjälp.

Finns det fler liknande tjänster som siru, zimpler och boku? Är i behov av en summa pengar innan lönen, helst igår x) Och vad finns det för alternativ om ens abonnemang är spärrat för betaltjänster?

Tacksam för hjälp.

Sms voucer.

vill VARNA för detta. Finns en ganska så stor chans att ert abonnemang sägs upp pga överskriden Kreditgräns. Så då har ni ingen mobil som funkar tillslut. Så Sirumobile är ganska värdelöst.

vill VARNA för detta. Finns en ganska så stor chans att ert abonnemang sägs upp pga överskriden Kreditgräns. Så då har ni ingen mobil som funkar tillslut. Så Sirumobile är ganska värdelöst.

Man kan själv ställa in sin kreditgräns... Min är på 4500 kronor i månaden. Efter 80% utnyttjat får jag ett mejl.

Utnyttjar jag allting stängs abonnemanget och jag får en faktura innan det funkar igen.

Kanske är olika hos olika operatörer, men hos Telia funkar det så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp