Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Siru Mobile till pengar på kontot

Spärra mitt nr permanent hos siru snacka om ockerpriser sätter man in 140kr så tar dom 60kr i avgift. Spela bort typ 3000kr sen tänkte jag fuck it gick in och spärra den. Ska man använda sig av någon faktura lösning vid spel så använd zimpler där betalar man typ 49kr för 1000kr det är rimligt och bra inte som siru 60kr för 140kr

Spärra mitt nr permanent hos siru snacka om ockerpriser sätter man in 140kr så tar dom 60kr i avgift. Spela bort typ 3000kr sen tänkte jag fuck it gick in och spärra den. Ska man använda sig av någon faktura lösning vid spel så använd zimpler där betalar man typ 49kr för 1000kr det är rimligt och bra inte som siru 60kr för 140kr

Ja därför det var bra då Boku var tillgängligt på Neteller och Skrill! Sedan om man inte har möjlighet att ta zimpler pga kreditupplysning så är tyvärr Siru eller Daopay det enda alternativet... Jag hoppas det kommer en lösning angående Boku snarast

Ja därför det var bra då Boku var tillgängligt på Neteller och Skrill! Sedan om man inte har möjlighet att ta zimpler pga kreditupplysning så är tyvärr Siru eller Daopay det enda alternativet... Jag hoppas det kommer en lösning angående Boku snarast
Har utmätningsförsök och har alltid funkat upp till 4000kr har aldrig fått någon kopia på att zimpler har tagit en kreditupplysning på mig varken från creditsafe eller uc

Någon med Halebop/Telia som inte kan använda Siru? Varje nummer jag ringer får jag upptagetton, funkar bra med Daopay så betalnummer är ju inte blockerade för mitt abonnemang.

https://secure.ecopayz.com/Registration.aspx?_atc=blsdv0jz078co2tzeb2vmool3

Regga via den länken så blir ni VIP Gold direkt på ecoPayz så får ni lite fördelar så som lägre avgifter och 0.5% payback varje månad på era insättningar, om ni nu använder dundle och köper ecovoucher som är nog dyrt! Det blir automatiskt VIP Guld så fort ni är verifierade! Nu när boku är borta får man göra det bästa av situationen... även redan registrerade användare går att uppgradera men ta det på PM isåfall!

Ett till hett tips till ni alla som använder EcoPayz, sätt in på videoslots, där går det att sätta in med EcoPayz och sedan ta ut med vilken annan uttagsmetod ni än vill, ni behöver inte heller verifiera kontot hos videoslots!! Jag brukar sätta in där med EcoPayz, Paypal, Skrill, Neteller och tar alltid ut pengarna med uttagsmetoden BANK som är blå, har alltid pengarna på mitt konto inom 5 minuter, behöver inte omsättas eller någonting. Riktigt skönt och tror många uppskattar detta tips som har svårt att hitta någon sida där du kan ta ut med annan metod än den du satt in med, samt att du har pengarna på kontot inom max 5 minuter! Dom har även trustly och fler uttagsmetoder, behövs aldrig verifieras något! Hoppas jag hjälpte många nu istället för att vänta flera dagar med att ta ut direkt från sidan! Mvh

Önskas länkar för att även få VIP Brons på Neteller och även VIP på Skrill så har ni här:

www.skupgrade.vip/Ugotit2

www.ntupgrade.vip/Ugotit2

Även dessa går att uppgradera på redan registrerade konton isåfall är det bara att slänga iväg ett PM. Tyvärr får man inte VIP Guld som på EcoPayz men bättre än ingen VIP ändå. Skickar dessa då intresset verkar vara stort. Mvh

Senast ändrad:
Vem är du och varför är du så otroligt hängiven att vi ska bli VIP på dina länkar? Admin måste väl se detta som reklam?

Vem är du och varför är du så otroligt hängiven att vi ska bli VIP på dina länkar? Admin måste väl se detta som reklam?

Vem jag är var ju en jäkla fråga, hur vill du att jag besvarar den? Vill du adda mig på facebook? Är inte otroligt hängiven, men då Boku togs bort ifrån Neteller och Skrill så vart det så att många inklusive jag själv började använda Daopay för att köpa ecovoucher för att sedan stoppa in på EcoPayz, och då jag och säkert många fler tycker att detta är ett riktigt dyrt alternativ så kände jag att det minsta jag kunde göra är att åtminstone hjälpa till så att folk fick VIP nivå på EcoPayz, sen då jag sett att intresset varit stort så kan jag ju vara mer hjälpsam att erbjuda även på Neteller och Skrill, något fel med detta? Det är förövrigt inte reklam, utan till så att folk ska få det lite bättre med dom dyra alternativ som finns. Då jag kan hjälpa folk med detta och det är helt gratis så hjälper jag till mer än gärna. Känner du att något är fel med detta?

Hehe, du tog illa upp ser jag. Något som brukar tyda på något skumt. ;) Det var inte meningen att vara otrevlig. Men att lägga så mycket reklam överallt om detta får mig att fundera i alla fall. Hoppas lördagen blir fin!

Nä tyckte mer dum fråga dumt svar ;) Så mycket "reklam" lägger jag väl inte överallt, skrivit det där Boku tagits upp och som sagt sett att intresset verkar finnas, krävs inte mycket tid ifrån mig och eftersom det verkar uppskattas så hjälper jag gärna till. Nån får gärna hoppa in och skriva om dom inte blivit Vip Guld, men dom jag pratat med över meddelanden har då blivit det iallafall. Detsamma!!

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp