Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Simpel Inkasso 10kr

Någon som lyckas skjuta fram en faktura och betala dubbelt nästa månad istället? Eller är dom stenhårda?

Hur länge tog det för er som släppt Fairlo innan det gick till Simpel inkasso?

Hur länge tog det för er som släppt Fairlo innan det gick till Simpel inkasso?
Jag har släppt Fairlo sen sep 22. Hade visserligen inledande skuldsanering okt 22-dec 22. Fick avslag på slutlig skuldsanering men Fairlo har ännu inte hört av sig med något krav varken via inkasso eller kronofogden. Så den skulden ligger och bara räntar på. Är spärrad från mina sidor på Fairlo så har ingen aning om hur mycket skulden nu är uppe i.

Någon här på forumet som nyligen släppt sitt Fairlo till inkasso och vet om de rapporterar misskött kredit till UC?

Någon här på forumet som nyligen släppt sitt Fairlo till inkasso och vet om de rapporterar misskött kredit till UC?
Fairlo har ingen chill.

Det har endast gått en vecka för mig sedan jag släppte Fairlo och dom hotar redan med att skulden snart ligger hos inkasso.

Har fått påminnelse nästintill varje dag.

”Din faktura är fortfarande förfallen och nästa steg är att den skickas till inkasso”

Ingen aning hur det rapporteras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp