Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sileo kapital vill höras av nästa månad ang min avbetalnings plan:(

Har en skuld hos sileo kapital på 34 tusen o har under ett års tid betalat endast 500kr bara..nästan bara ränta. Har inte haft råd o betalat mer då jag har löneutmätning o jobbar inte heltid så allt har precis gått runt. Förra betalning sa dom att vi måste höras av nu till nästa månad för o stämma av avbetalnings planen :( Jag kan verkligen inte betala mer än 500kr per månad :( så länge jag har min löneutmätning....har 38 tusen kvar på den o vore för jävligt om sileo kapital skulden hamnar där oxå:(

Nån som har erfarenhet av sileo kapital hur e dom o ha o göra med ang skulderna hos dom ?

Jag har svårt att tro att de skulle avbryta planen om du inte skulle ha utrymme att betala mer än 500 kr i månaden. Jag tror att det mest bara är en avstämning för att se om det finns möjlighet för dig att amortera ett högre belopp per månad, om du säger att det inte går så kommer du nog rulla på ett år till på samma avbetalningsplan. Så du behöver nog inte oroa dig. :)

Bästa inkassobolaget! De har gett mig många chanser, tom när jag kunna följa vad vi kommit överens och 2-3 ggr har de skickat till Kf men alltid återkallat och gett mig en ny chans!
Var ärlig och säg som det är, att du kan max betala 500 kr men du kan även säga att när din utmätning är klar så kan du höja beloppet.

PS. Ska även tillägga att de gångerna de skickat till Kf har det varit när jag inte orkat höra av mig till dem!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp