Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sidoinkomster

Någon som kan ge bra tips på sidoinkomster bortsett från att svara på undersökningar/enkäter och sexchatt och crypto.
Är nyfiken på att driva en webshop bl a
Ser dom som säljer koncept där shoppen är färdig med innehåll och marknadsföringen åligger dig själv för att få inkomster. Någon som kan tipsa om något bra och seriöst? Någon som jobbar remote åt Amazon? Fungerar det bra och snittar det någon bra inkomst. Jag förstår givetvis att det är individuellt vad man kan åstadkomma och därefter tjäna, men önskar bara tips på någon jämn inkomst "på sidan om". Har prövat Tuppeware och Oriflame men är ingen extrovert säljare. Vill sköta allt remote och gärna jobba i kundtjänst via chat av rumsren karaktär.
Jag söker även på Indeed och AFs sidor på distansjobb men det är svårt att hitta "det". Telebolagen söker folk till sin kundtjänst men ofta är det heltid/dagtid. Jag skulle behöva få tjäna 4-5 tusen kronor skattefritt/mån utöver mitt dagtidsjobb.
Tacksam för tips!

Jag driver en sida som tipsar om vissa saker. Den kör jag adsense på samt partner med addtraction.com.
Tog några månader att knåpa ihop hemsidan, sedan en jädrans massa sökmotoroptimering.

Den har senaste 1,5 åren gett mig runt 2000 kronor per månad.

Tänker inte outa sidan! Men ett tips är att göra något liknande :)

Är i samma situation och tankebanor med samma ”krav” som du. Letar också men är som du säger svårt med våra krav. Extrajobbet ska funka tillsammans med heltidsjobb och privatliv.

Vad gillar du att göra? Vad har du för erfarenheter?

Har gärna den här tråden som bollplank, några saker jag kollat / funderat på är ( inte provat allt ):

- Etsy+printify, var svårt med marknadsföring och tog mycket tid, inget stabilt.

- Rover, bli hundvakt?

- Bygga en hemsida / blogg och generera trafik + affiliate. Men tar också tid och inget givet.

- Deltidsbrandman om det funkar med nuvarande jobb och nära till stationen?

- Upwork / Fiverr har olika jobb, översätta texter m.m kan vara värt att ha bevakning för att hitta något långsiktigt projekt.

- Linkedin, leta jobb och utnyttja ditt kontaktnät, berätta att du letar efter extraknäck.

- Flippa saker från marketplace, auktionshus, Tradera, blocket och sälj dyrare om du har koll på några särskilda prylar kanske det kan gå.

- Har du saker att hyra ut löpande via typ hygglo?

- Möjlighet att hyra ut lägenhet / hus en helg i månaden och bo någon annanstans den helgen?

Annars är det bara att fortsätta leta och söka jobb på de stora sajterna och bygga ett kontaktnät tills du hittar rätt vilket är lättare sagt än gjort.

Bollar gärna vidare!

Hur jobbar du idag?
En omöjlighet att få tiden och allt att gå ihop med ett ”fysiskt”’extrajobb kanske på helger?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp