Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SevenDay privatlån, någon som lånat

Ja, det är den detaljen också. Jag fick inget erbjudande av dem trots 0,16 i UC-risk, så de verkar vara ganska noga med vem de gör affärer med.
Vad hade du för förutsättningar i övrigt och vart skulle du i sådana fall ha fallerat?

Ja, det är den detaljen också. Jag fick inget erbjudande av dem trots 0,16 i UC-risk, så de verkar vara ganska noga med vem de gör affärer med.

Haha känner igen det, sökte också med 0.26% och fick 5 bud bar.a

Ja, jag är övertygad om att det satte käppar i hjulet. Men ett bra UC-betyg är inte förenat med att man automatiskt får bud ifrån samtliga lite det jag menar. Så var fallet hos mig, hos Bramserud kan det vara något annat

Det kan vara allt ifrån att bankerna internt har spärr mot att låna ut till folk som flyttat 5 gånger senate halvåret, personer som inte har hög inkomst både 2021 och 2020, Personer som har högt Blanco, Personer som bor i en viss stad , personer som har för högt bolån etc etc etc etc.

UC:s betyg ger en indikation men sen har ju bankerna alltid internt egna krav som kan vara allting mellan himmel och jord och som tycks vara väl bevarade företagshemligheter :D

Vad hade du för förutsättningar i övrigt och vart skulle du i sådana fall ha fallerat?

Jag hade ganska bra förutsättningar och fick 15 bud på det beloppet jag ville låna, men inget från Sevenday. Jag har aldrig haft något med dem att göra, men vem vet vad de sitter på för information. Jag har tidigare haft massor av betalningsanmärkningar, och det kanske de vet, även om dessa har "gått ut" och inte längre syns på UC.

Jag hade ganska bra förutsättningar och fick 15 bud på det beloppet jag ville låna, men inget från Sevenday. Jag har aldrig haft något med dem att göra, men vem vet vad de sitter på för information. Jag har tidigare haft massor av betalningsanmärkningar, och det kanske de vet, även om dessa har "gått ut" och inte längre syns på UC.
Jag uppfattar det som att sevenday går mycket på bisenode

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp