Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SevenDay privatlån, någon som lånat

Hejsan
Någon som lånat från sevenday privatlån
Hur lång tid ungefär tar det från ansökan till helt färdigt? Hur många dagar fick ni vänta, blev du beviljad och kontaktad när allt var klart och sen pengar för lånet utbetald eller hur gick det till. Mvh

Nu i Corona tider menar jag
Kan det nekas är skuldbrevet ett bevis på att det nästan är klart?

For det står bara, lång tid nu under pandemin väntar på att ens få höra att det är godkänd en gång står det lånet beviljat. Jag är nervös

Sökte du via förmedlare eller direkt på deras hemsida?
När jag fick sevenday via en låneförmedlare så tog det rätt lång tid, annars är det bland dom bästa banker jag haft. När du blivit beviljad måste du skicka in din senaste lönespecifikation, det är handläggningen av den som tar tid vad jag har förstått.

Sökte du via förmedlare eller direkt på deras hemsida?
När jag fick sevenday via en låneförmedlare så tog det rätt lång tid, annars är det bland dom bästa banker jag haft. När du blivit beviljad måste du skicka in din senaste lönespecifikation, det är handläggningen av den som tar tid vad jag har förstått.
ja det var genom zmarta, lönespec och all inkomst har jag, skickat in genom mitt kånte och signerat igen mvh

Tog 7-8 dagar för oss. nu i corona

Tack för svar var det dagar eller bankdagar för det är skillnad på 7-8 bank och vanliga dagar. fick ni sms efter allt var klart att nu kommer pengar betalas tillbaka?
7-8 dagar så 5-6 bankdagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp