Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sevenday - fick bra erbjudande vill veta allt!!

sluta ljug för era partners eller föräldrar.
Är det så jävlas viktigt med inga brev hem i brevlådan för att partner eller föräldrar ska se era lån är ni så illa ute i ert förhållande att det är lika bra att göra slut på en gång. Löjligt.

Det kan vara så att partnern är totalt ointresserad av den andres lån. Och då vill man inte gärna skylta med post från diverse låneföretag.

Det kan vara så att partnern är totalt ointresserad av den andres lån. Och då vill man inte gärna skylta med post från diverse låneföretag.

ja, varför ska man då ens bry sig? Är väl bara lägga posten på köksbordet.

99 av 100 som inte vill ha något hemskickat döljer saker, allvarliga saker i ett förhållande. Men för all del lycka till i längden.

Jag har signat allt digitalt och skickat in kompletteringar, dom säger att allt ska gå via kivra så vi får väl se…. Väntar på godkännande och utbetalning, flera dagar har gått nu. Hoppas det löser sig.
Hur har det gått? Vi sitter också och väntar. Gått en vecka sedan komplettering och signering..

Jag fick vänta ca 3 veckor innan jag fick sms om utbetalning.

Hej! Yes, det gick bra för mig. Jag ansökte en tis och sen hade jag pengarna på konton ons veckan därpå. Det var först endel kompletteringar som skulle skickas in vilket jag gjorde direkt dagen därpå och sen skulle det handläggas. Det ringde en person gällande försäkring innan jag fick besked om att lånet var godkänt så jag var ju nervös att dom ville att man skulle teckna den innan dom godkände, men jag avböjde. Ville heller inte ha hem nåt i brevlådan men det kom såklart ett brev direkt och det stod att mina andra lån var lösta. Inga andra brev har kommit hem ännu. Betalning ska ske via autogiro. Trevlig kundtjänst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp