Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sergel till kronofogden - fast följt amorteringaplanen

Osäker, jag vet att jag sett bf ärenden från början av 2016 den här veckan senast.
Helt tror jag inte de försvinner, om man har målnumret eööer utslagsnumret går det att söka på ärenden sedan 90talet, men det är inte sökbart på personen.
Okej men om t ex ett låneföretag ringer till kfm och vill veta hur många bf som jag haft under säg senaste 3 åren så kan kfm säga hur många

Osäker, jag vet att jag sett bf ärenden från början av 2016 den här veckan senast.
Helt tror jag inte de försvinner, om man har målnumret eööer utslagsnumret går det att söka på ärenden sedan 90talet, men det är inte sökbart på personen.
Finns det ingen prespektionstid eller GDPR hos er? :) jag menar att om man får det bättre i livet borde inte sånt förfölja en

Hade aldrig kunnat föreställa mig att postnords krav för några år sedan att föreningen skulle sätta brevlådor nere i porten istället för att använda brevinkastet skulle bli min räddning! hade posten fortsatt landa på hallmattan.... nej vill inte ens tänka på det!

Hehe. Hade varit gött endå, får inte så mkt skum post nu som för 6-12 månader. Då var det stress varannan dag

Finns det ingen prespektionstid eller GDPR hos er? :) jag menar att om man får det bättre i livet borde inte sånt förfölja en

Jo skulder kan preskriberas men utslagen och möjligen de andra bf ärendena har ju varit ärenden och finns kvar.
På samma sätt går det att ta fram tex gamla domar oavsett om någon dömts eller ej och dom tror jag aldrig gallras, utan finns kvar i domsböcker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp