Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sergel inkasso

Frågan är, kan man bestrida ärendet pga att man inte får någon kontakt med dom?
Har du fått brev från dom så kan man nog inte det , för dom behöver ju inte ge en avbetalningsplan till en person . Dom kan ju faktiskt kräva hela summan på en gång ! Jag vet att Lowell har varit nästan omöjliga för mig med avbetalningsplaner ...

Har du fått brev från dom så kan man nog inte det , för dom behöver ju inte ge en avbetalningsplan till en person . Dom kan ju faktiskt kräva hela summan på en gång ! Jag vet att Lowell har varit nästan omöjliga för mig med avbetalningsplaner ...
Jag tänkte på det där med god inkassoased men det kanske inte är en anledning till att bestrida?

Men du sitter iaf i tfnkö sa du nu ? Sjölv har jag inte ens kommit fram till
Nån kö när jag ringer , inte idag heller

Men du sitter iaf i tfnkö sa du nu ? Sjölv har jag inte ens kommit fram till
Nån kö när jag ringer , inte idag heller
Ringde prick kl nio, plats nummer fyra, sitter fortfarande kvar i kö men måste lägga på nu har ju ett jobb som ska skötas också. Så himla jobbigt att inte få kontakt med dom, vill verkligen göra upp med dom men det går ju inte om man inte får tag på dom!

Det hände samma för mig, bestred ärendet, fick sedan en avbetalningsplan på 1000kr i månaden på en skuld på strax över 50K. Men det lustiga är att dom inte har svarat KF på min bestridan och inte heller återkallat ärendet fast jag har startat en avbetalningsplan...detta är sedan i slutet av oktober...

Jag för direkt när jag ringer ” välkommen till sergel , vi kan tyvärr inte ta ditt samtal ”

Men ok då är det 9 man ska ringa alltså .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp