- Meddelanden
- 1 281
- Mottagna reaktioner
- 840
- Poäng
- 717
Dem har aldrig kollat upp sambons lön vid utmätning för mig. Enbart vid skuldsanerings ansökan.Ingen som vet hur jag ska göra med sambons jobb sitvation?
Dem har aldrig kollat upp sambons lön vid utmätning för mig. Enbart vid skuldsanerings ansökan.Ingen som vet hur jag ska göra med sambons jobb sitvation?
"kolla upp" är väl också felaktigt?Dem har aldrig kollat upp sambons lön vid utmätning för mig. Enbart vid skuldsanerings ansökan.
Vid skuldsanering kollar dem upp sambons lön genom skatteverket för att säkerställa att det stämmer eftersom att inkomster/utgifter ska sammanställas i hushållet. Vid löneutmätning skriver man bara ner en lön men ingen kollar om det faktiskt stämmer."kolla upp" är väl också felaktigt?
Du fick väl uppge din sambos inkomst under skuldsanering?
Ja annars hade ju folk kunnat säga att sambon tjänar 0 och därmed själva kunna få massa pengar över. Dom såg direkt min sambos inkomst när jag hade inledande så det är inte felaktigt.
Din sambo fanns väl hos kfm
Du menar sambons lön? Eller även den utmätningen gäller? Varför kollar ingen?Vid skuldsanering kollar dem upp sambons lön genom skatteverket för att säkerställa att det stämmer eftersom att inkomster/utgifter ska sammanställas i hushållet. Vid löneutmätning skriver man bara ner en lön men ingen kollar om det faktiskt stämmer.
Vid skuldsanering kollar dem båda genom skatteverket.Du menar sambons lön? Eller även den utmätningen gäller? Varför kollar ingen?
Och vid löneutmätning? Vet du något om det?Vid skuldsanering kollar dem båda genom skatteverket.