Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ser kf sambos inkomst vid min löneutmätning

ifall man har löneutmätning, kan man spara något ifall man snålar? Har någon gjort det tidigare? Och ifall man sparar på vilket sätt gör man det då? Svårt att spara på ens egna konto då.
Hur betalar man hyran och gemensamma utgifter när man bor med en sambo? Fungerar det att ta emot Swish från sambon för att betala gemensamma utgifter? Förstår även att man inte kan köra bil under denna period. Ser kf min sambos inkomst ?

Inte direkt om den inte varit i kfms register själv.

Spara något är oerhört svårt. Vilket beslut fick du ? Dvs hur mycket utmäts varje månad?

Är inte där ännu, har haft två jobb men en utav de är bara till slutet av april(helg jobb) så kommer efter maj att tjäna 28 tusen före skatt och sambon har endast jobb juli ut. Löneutmätningen kommer säkert att påbörjas med juni lönen i och med att jag slutade betala första fakturan 18:e mars. Vet inte riktigt vad jag ska fylla i för uppgifter när kronofogden hör av sig. I och med att sambon enbart har jobb juli ut så vet jag inte hur man gör, ska man fylla i hennes inkomst uppgifter men vad händer efter en månad ska man höra av sig till dem igen när hon inte får hennes lön och ska leva på sparande pengar eller CSN.
engilt skuld och rådgivare ska jag söka skuldsanering feb nästa år.

Hur får man reda på det? Och vad är skillnaden på max beslut eller ej
Max beslut skickas till din arbetsgivare och innebär att alla pengar utöver förbehållet ska betalas in varje månad.

det andra är att du får en ”fast” summa som arbetsgivaren ska betala in om du tjänar enligt kalkyl.

Du får spara på egna konton, du får ta emot swish...kf drar av din lön varje månad om du köper mat eller sparar det du har kvar bryr dem sig inte om. Gällande bil så får du köra det också, sedan kan du givetvis inte besitta en bil som är värd väldigt mycket.

Du får spara på egna konton, du får ta emot swish...kf drar av din lön varje månad om du köper mat eller sparar det du har kvar bryr dem sig inte om. Gällande bil så får du köra det också, sedan kan du givetvis inte besitta en bil som är värd väldigt mycket.
Man har ju hört och sätt att folk lånar andras bilar och de blir av me dem. Har inte någon egen bil men har fått låna pappas under helgerna då jag även jobbar helg men pappa vågar inte längre.

Ingen som vet hur jag ska göra med sambons jobb sitvation?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp