Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

seqr och PayByBill

Fast när man ångrar så går pengarna tillbaks in på Seqr-krediten.

Nej inte enligt andra hör på forumet om man läser den andra seqr tråden så får man pengarna på sitt bankkonto om man ångrar köpet, hos webhallen och ur och penn.

Absolut inte.
Jag handlade på båda dom ställena.
Fick tillbaks seqr krediten när jag ångrade mig.
Varsågod och kontakta seqr och webhallen och fråga om du inte tror mig.

Om Gothia skickar till KFM, får man missbrukad/misskött kredit anmärkning då??
Dom verkar ju inte ens ta en upplysning.
Tacksam för svar!

Har de plockat bort denna tjänst? För jag har Collector och får aldrig möjlighet att välja paybybill.... Eller är det nått jag missat?

Trycker lägg till konto och där står det bara Seqr faktura och när jag trycker på den står det att detta konto redan är tillagt. Finns inga andra val! Sjukt irreterande!

Hej, samarbetet mellan SEQR och Arvato/PayByBill upphör 15-03-13. Efter det kan du inte göra nya köp på SEQR-PyByBill kontot. Fick detta meddelande via sms idag, undrar om de kommer att kräva tillbaka hela krediten på en gång?

Hej, samarbetet mellan SEQR och Arvato/PayByBill upphör 15-03-13. Efter det kan du inte göra nya köp på SEQR-PyByBill kontot. Fick detta meddelande via sms idag, undrar om de kommer att kräva tillbaka hela krediten på en gång?

Nä, kan tanka mig att de skaffar en egen betalapp el nåt liknande

Tror arvato redan spärrat köp med seqr via dom.. Jag har bara felmeddelande när jag kollar mitt konto? Nån mer som kollat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp