Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sen med inbetalning av kvarskatt

Jag måsre trolla rejält med knäna om jag skall få in pengar till mitt underskott. Men det kan gå. Men om jag kan betala ikapp med lönen i dec skulle det inte bli nått problem.

Enligt skatteverket skickar de först ut en påminellse och väntar tills de kontrollerar saldot på skattekontot igen sen en gång till sen går det till fogden.

Jag hittar inga datun eller tidsintervaller inte hellrr uppfigt om ränta och avgifter.

Nån som har koll på vad det innebär för mig i pengar extra och risker om mitt skattekonto först den 22 dec kan vara "nollat"

Googla ränta skattekonto, har du underskott och det är hos skatteverket är det väl höga räntan på typ 16%

Det beror på när du Får påminnelse. Det görs en enorm resrföring första lördagen i januari.

Jag har restskatt som jag glömt bort helt…! Förfaller den 14/11, vad händer om jag betalar det 10 dagar efter förfallodatum?
Skulle kunna betala nu men då blir det lite tight, har haft en dyr månad med höstlov, födelsedagar och allt möjligt.

Jag har restskatt som jag glömt bort helt…! Förfaller den 14/11, vad händer om jag betalar det 10 dagar efter förfallodatum?
Skulle kunna betala nu men då blir det lite tight, har haft en dyr månad med höstlov, födelsedagar och allt möjligt.

Händer inget särskilt. Skulden går till kfm runt årsskiftet (vilket ger en anmärkning).

7 januari 23 kommer det till kfm

Är det då de skickar till kfm om man inte reglerat vid senaste kontrollen alltså? Vet du med säkerhet när de kontrollerar saldot på kontona sista gången?
Nej, inte exakt. Vet att en del blev restförd för något år sedan när dom betalade mellan jul och nyår, men då låg 1 lördagen redan typ 2 januari och körningen var då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp