Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

SEB frågar om transaktioner

Så du fick inte tid på dig att överklaga? Jag fick brevet ca 2 månader sedan att mitt tjänster kommer vara uppsagda den 10/1. Kunde skicka ett brev och överklaga men gjorde inte. Har bevisat alla mina transaktioner tidigare så tror inte de bryr sig när de har bestämt sig. Idag är det den 12e och konto är fortfarande kvar. Så förstår inte varför det är kvar om kontot är uppsagt.
Stod säkert att jag fick överklaga. Men pallade inte. Dom bad mig söka efter en annan bank istället. Så f*ck dom.

Usch! Vad sjukt! Aldrig mer spel från utlandet!

Jag har varit kund hos Swedbank i 15 år och har gjort liknande transaktioner alltid. Det handlar inte bara om speltransaktionen. I mitt fall är det swish mellan mig och familjemedlemmar och betalningar jag har gjort med Trustly (fakturor, WU, köp via internet). Varför har de inte stängt av mitt konto tidigare? Här handlar det inte om själva frågan banker ställer utan att de stänger av många människor konto utan anledning. Här straffas inte kriminella utan vanliga människor som kämpar med sin ekonomi. Så jag förstår inte vad som är bra med det här?

Jag fick transaktionsförfrågan i början på året. Då skickade jag in allt och det blev godkänt. Några månader senare får jag exakt samma förfrågan av dem. Jag ringer deras kundservice och personen säger att det har blivit fel och att jag egentligen inte skulle få det nu andra gången. Det var en annan kontor som skickade förfrågan till mig och missade att det redan är gjort på mig tidigare under året. Personen på kundservice sa att jag skulle skicka in samma underlag och att det inte borde vara några problem. Vad händer sen? Jo, mitt konto blir uppsagt.

Jag har aldrig i mitt liv ens fått en parkeringsböter så jag ser inte hur jag kan vara misstänkt för penningtvätt eller liknande. Sen kallar man det här demokrati? Vi får ju inte använda pengar till vad vi vill. Man borde fokusera på de kriminella på riktig och sluta leka med vanliga människor.
Du är inte ensam . Har lagt ner seb efter de gjort detsamma mot mej .jag lyckades dock motbevisa dem. Men litar inte på den banken har varit kund i 20 år. Tack
Bara det att det är sen svårt att få en ny bank. . Så ja nu är man väll kriminell och avlyssnad. Jävla Skitland Sverige har blivit

Vad händer med pengarna man har på banken ifall de stänger ner ens konto? Tänker särskilt på pensionssparande och dylikt... Måste man väl få lov att få över till en annan bank? Liksom arbetsgivaren som har betalat in det.

Vad händer med pengarna man har på banken ifall de stänger ner ens konto? Tänker särskilt på pensionssparande och dylikt... Måste man väl få lov att få över till en annan bank? Liksom arbetsgivaren som har betalat in det.
Ja så länge du inte gjort ngt kriminelt så får man flytta över allt till nästa bank

Ni som fått era konton avstängda, har ni kunnat föra över pengarna direkt till annan bank?

Jag tror att man får en avi hem.

Bra fråga. Är det ens möjligt om kontot är spärrat?
Tänkte om banken "hjälper till". Hur fan gör man annars, vilken tråkig sits. Förhoppningsvis ligger jag inte riskzonen då jag inte spelar längre samt inte har pengar o swisha, men det verkar ju godtyckligt vem som stängs av :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp