Har skickat in lite fler underlag och väntar nu på svar.Hur gick det? Låste dom ditt SEB konto?
Bank id?
Har skickat in lite fler underlag och väntar nu på svar.Hur gick det? Låste dom ditt SEB konto?
Bank id?
Jag lånar tråden för en annan fråga,
Jag har en del transaktioner som påminner om speltransaktioner (flera, mindre varierande storlek) men det är för bitcoin (via Coinbase). Är det någon som vet vid vilken summa banken tar upp sådana här ärenden eller är det enbart när mottagaren inte är tillkännagedd så att säga? Står klart och tydligt vart pengarna har gått.
Mjaa.Man vet aldrig. Byt bank om du har möjlighet, så slipper du tänka på?
det e ju bankens regler såklart men ja, inte en svensk bank eller så.Spela är inte heller olagligt på något sätt.Mjaa.
Byta bank känns ju lite onödigt kan jag ändå tycka, att handla med bitcoin är ju inte olagligt på något sätt. Men jag blir lite förbluffad över att banken ändå väljer att stänga konton pga speltransaktioner? Får man inte göra vad man vill med sina pengar, liksom (tänker jag).
Men jag vet att när jag spelade förr så stängde Revolut mitt konto happ snapp utan möjlighet att överklaga. Motiveringen var att de inte tyckte deras bank passade mitt användande. Men det funkade bra för mig tyckte ju jagdet e ju bankens regler såklart men ja, inte en svensk bank eller så.
Hmm, jag har handlat krypto för över 100 000 i år på Revolut utan frågor. Men att spela är alltså inte tillåtet? Låter lite konstigt.Mjaa.
Byta bank känns ju lite onödigt kan jag ändå tycka, att handla med bitcoin är ju inte olagligt på något sätt. Men jag blir lite förbluffad över att banken ändå väljer att stänga konton pga speltransaktioner? Får man inte göra vad man vill med sina pengar, liksom (tänker jag).
Men jag vet att när jag spelade förr så stängde Revolut mitt konto happ snapp utan möjlighet att överklaga. Motiveringen var att de inte tyckte deras bank passade mitt användande. Men det funkade bra för mig tyckte ju jagdet e ju bankens regler såklart men ja, inte en svensk bank eller så.
Hmm, jag har handlat krypto för över 100 000 i år på Revolut utan frågor. Men att spela är alltså inte tillåtet? Låter lite konstigt.
Jag har haft bevis men Swedbank skiter i det. Har till och med tagit kontoutdrag från Trustly där deras chef har skrivit under och allt står där. Har banken bestämt att stänga konto så gör de det.Har ni bevis ska det va lugnt. Men har läst att kriminella tvättar pengar genom spelbolag o andra banker. Så hur ska dom veta egentligen