Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Savelend, årslån 15.000-50.000kr

ingen mera än jag som upplevde ansökan som besvärlig ?

Dom har skrivit flera gånger själva att det är en process under uppbyggnad och att dom är behjälpliga och gärna är med via chatten när man ansöker.

Någon som kan logga in på sin sida och följa sitt lån?
Hej,

De som fått sina lån publicerade kan följa statusen. Just nu är det två stycken som ligger publicerade och ett par till kommer under eftermiddagen.

ingen mera än jag som upplevde ansökan som besvärlig ?

Hej Smurf,

Du får jättegärna utveckla vilken del du tyckte var besvärlig så ska vi se över om vi kan förenkla processen.

Dom har skrivit flera gånger själva att det är en process under uppbyggnad och att dom är behjälpliga och gärna är med via chatten när man ansöker.

Det Kryss skriver stämmer till fullo och vi hjälper gärna till om någon del av ansökan känns krånglig. Tack för att du svarar Kryss.

Hej,

Ja, det första lånet är utbetalt och det ligger fler som närmar sig utbetalning. Summan kommer idag inte redovisas på UC, men vi jobbar på att bli insläppta hos UC.

Vänligen
Savelend

Hej,

Ja, det första lånet är utbetalt och det ligger fler som närmar sig utbetalning. Summan kommer idag inte redovisas på UC, men vi jobbar på att bli insläppta hos UC.

Vänligen
Savelend

tror ni att alla lån kommer att bli fyllda, funderar på att ansöka, men vill ej dra på mig en onödig förfrågan.

Det är en jättesvår fråga att svara på och vi vill inte lova någonting kring utbetalning. Det vi lovar är att vi gör allt för att de lån som passerar vår kontroll skall bli finansierade och att vi jobbar oförtröttligt på att få in fler av våra investerare.

Vänligen
Savelend

Det är en jättesvår fråga att svara på och vi vill inte lova någonting kring utbetalning. Det vi lovar är att vi gör allt för att de lån som passerar vår kontroll skall bli finansierade och att vi jobbar oförtröttligt på att få in fler av våra investerare.

Vänligen
Savelend

Kanske står i tråden har ej läst hela, om jag vill lösa små skulder med ett lån hos er, löser ni dem åt mig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp