Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Savelend, årslån 15.000-50.000kr

Eftersom de sagt att lanseringsdatum är den 1/12 på tisdag börjar jag i alla fall undra om det blir på tisdag de skulle ju komma med info innan så de har i morgon och måndag på sig.

Eftersom de sagt att lanseringsdatum är den 1/12 på tisdag börjar jag i alla fall undra om det blir på tisdag de skulle ju komma med info innan så de har i morgon och måndag på sig.

Först var det väl sagt i slutet på okt, sen 10 nov , så det känns mkt tveksamt om de verkligen kommer att öppna på tisdag el ens i år, tycker att det borde komma lite information nu i sånafall.

Ingen som hört något från dem? Inte ens ni som blivit beviljade?
vad är det ni vill höra liksom? de har ju sagt de återkommer när de har mer information
Först var det väl sagt i slutet på okt, sen 10 nov , så det känns mkt tveksamt om de verkligen kommer att öppna på tisdag el ens i år, tycker att det borde komma lite information nu i sånafall.
Undra om det blir någon öppning i morgon?
Hej!

Som utlovat återkommer vi när vi har information. Första versionen av tjänsten kommer lanserar imorgon eftermiddag. Information om hur man ansöker kommer att släppas på vår hemsida 13:00 imorgon den 1a december.

Kort summering om vår nya produkt:
Summor: 15 000 kr - 50 000 kr
Löptid: 6 månader - 60 månader
Kreditupplysning: UC
Ränta: Individuellt prissatt nominellt 5-35%

Vänligen
Savelend

Ni som frågat så länge, vad tycker ni nu idag då?

Har någon ansökt? Hur verkar det?

Tror inte att någon har kunnat ansöka ännu?

Ni som blev beviljade tidigare i deras test, har ni hört något ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp