Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Satte mig i skuldträsket.. IGEN!!

Alla mina anhöriga vet om att jag är spelberoende men ingen vet ännu att jag fallit tillbaka. Kommer berätta det men inte just nu. Vill låta allting landa först
Du behöver inte berätta för någon om du inte vill, dina skulder är fortfarande små, men som jag sa tidigare, sluta nu medans du kan fixa till det...

Du behöver inte berätta för någon om du inte vill, dina skulder är fortfarande små, men som jag sa tidigare, sluta nu medans du kan fixa till det...
Japp kommer absolut inte spela mer, kommer påminna mig själv varje dag att jag inte vill hamna i denna sits igen. Får ta en dag i taget och ordna upp detta! Kommer förmodligen berätta en vacker dag men inte än.

Du tycker det... "Dra på dig en anmärkning medvetet" du borde få pris för årets dummaste kommentar...
Vad är dumt i det? Terry har ju rätt i det han säger,har man gått den djupa vägen så är det ett jävligt bra tipps,hade jag för 4 år sedan dragit på mig en anmärkning så hade det inte slutat på 1.3 milj i lån utan snarare 6-700k. Verkar som ts inte kan låta bli att spela å genom att finansiera spelandet så tar man lån vilket inte går med en anmärkning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp