Håller med fullt ut,speciellt om man. Har stabilt jobb,värt å låta 5-10k gå till kfmDra på dig en anmärkning medvetet så att du inte har möjlighet att ta nya lån.
Vill nog helst inte göra det, kan inte de drabba min ränta på bolån osv förhandlingar med banken?Dra på dig en anmärkning medvetet så att du inte har möjlighet att ta nya lån.
Du behöver inte berätta för någon om du inte vill, dina skulder är fortfarande små, men som jag sa tidigare, sluta nu medans du kan fixa till det...Alla mina anhöriga vet om att jag är spelberoende men ingen vet ännu att jag fallit tillbaka. Kommer berätta det men inte just nu. Vill låta allting landa först
Var nog det dummaste jag hört på länge...Dra på dig en anmärkning medvetet så att du inte har möjlighet att ta nya lån.
Var nog det dummaste jag hört på länge...
Du tycker det... "Dra på dig en anmärkning medvetet" du borde få pris för årets dummaste kommentar...Då vet du hur vi har haft det med dina 101 meddelanden som varenda en har varit oläsbar sörja...
Japp kommer absolut inte spela mer, kommer påminna mig själv varje dag att jag inte vill hamna i denna sits igen. Får ta en dag i taget och ordna upp detta! Kommer förmodligen berätta en vacker dag men inte än.Du behöver inte berätta för någon om du inte vill, dina skulder är fortfarande små, men som jag sa tidigare, sluta nu medans du kan fixa till det...
Vad är dumt i det? Terry har ju rätt i det han säger,har man gått den djupa vägen så är det ett jävligt bra tipps,hade jag för 4 år sedan dragit på mig en anmärkning så hade det inte slutat på 1.3 milj i lån utan snarare 6-700k. Verkar som ts inte kan låta bli att spela å genom att finansiera spelandet så tar man lån vilket inte går med en anmärkningDu tycker det... "Dra på dig en anmärkning medvetet" du borde få pris för årets dummaste kommentar...