Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Satt mig i skiten, igen

Jag tror du har väldigt goda möjligheter till det. Finns bara ett sett att ta reda pått. Lån på 90 och sen dem osynliga, ett till lån på 100k Kommer du säkert att få.

Jag tror du har väldigt goda möjligheter till det. Finns bara ett sett att ta reda pått. Lån på 90 och sen dem osynliga, ett till lån på 100k Kommer du säkert att få.
Slutar troligtvis att jag inte samlar i ansökan. Jag vill betala av allt och ha en slant kvar på sidan.

Frågan är var jag ska ansöka? Av era erfarenheter, Vad vore bäst i mitt fall? Använde Lendo i November.

Tack för tips.

Hej,
Sorry för spam. Men jag svävar iväg i mina tankar. Med det förutsättningar jag har, (läs sidan 1).

Vad är egentligen lämpligast att göra. Jag tänker vänta tills det gått 3 månader sedan min senaste och ända upplysning på UC.

Ska jag söka samlingslån på collector lånet + alla smålån, ca 200 000 eller ska jag söka ett helt nytt lån på ca 100 000?
Hur stor tror ni chansen är att få ett skapligt erbjudande? Och är risken stor att banken kräver lösenkrav på collector som är enda synliga lån på UC om jag söker på 100 000?

Kan man exempelvis kontakta Lendo och höja min ansökan om jag märker att det flesta begär lösenkrav?
Vill egentligen inte lösa collector då det är ett bra lån.

Hej,
Sorry för spam. Men jag svävar iväg i mina tankar. Med det förutsättningar jag har, (läs sidan 1).

Vad är egentligen lämpligast att göra. Jag tänker vänta tills det gått 3 månader sedan min senaste och ända upplysning på UC.

Ska jag söka samlingslån på collector lånet + alla smålån, ca 200 000 eller ska jag söka ett helt nytt lån på ca 100 000?
Hur stor tror ni chansen är att få ett skapligt erbjudande? Och är risken stor att banken kräver lösenkrav på collector som är enda synliga lån på UC om jag söker på 100 000?

Kan man exempelvis kontakta Lendo och höja min ansökan om jag märker att det flesta begär lösenkrav?
Vill egentligen inte lösa collector då det är ett bra lån.
Jag har lyckats ta med lån som inte finns med på UC vid lösenkrav, men det kan nog vara från fall till fall och från bank till bank.

Jag hade sökt på hela summan. Kommer de med lösenkrav på hela summan så skriv upp allt på lösenbrevet.

De gånger jag haft lösenkrav och de inte godkänt krediter (ferratum osv) så har jag fått de pengarna utbetalda och fått lösa dom själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp