Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Santander ringde, någon som fått beviljat lån där?

Santander ringde och ville erbjuda mig att samla mina lån hos dom till den ränta jag har idag på ett lån som finns hos dem.Till saken hör den att jag går och väntar på att göra en ansökan om samlingslån hos advisa och jag är rädd att jag inte får något samlingslån hos santander och då har ytterligare en ff vilket gör att mina förutsättningar blir sämre då jag söker genom Advisa. Jag vet att jag inte kommer få lika låg ränta då jag söker genom Advisa så frågan är ... ska jag låta santander räkna på ett samlingslån ? Det inte dom vet än är att jag har 9 ff. Kreditbetyg 4.0 enligt Kreddy och inkomst 320.000 underskott 21.000 och 460 Blanko och 66 kredit. Någon som fått beviljat hos Santander med många FF eller dåliga förutsättningar i övrigt.

Ja ungefär lika många som dig när det begav sig. Sökte iofs bara 100K då men jag blev erbjuden mer. Det KAN nog funka.

Erbjuder dom inte att höja lån utan uc ibland?

Vad sa du till dom då? Bollade du inte detta med Santander? Om dom fick veta att du kanske är på väg bort från dom så kanske dom gör en ”snällare” manuell bedömning för att behålla dig som kund. Det är dom som ringt så uppenbarligen ser dom att du är en lönsam kund och hade väl inte ringt om det inte fanns någon möjlighet alls att höja. Ring och berätta läget och det som du skrivit här, det finns ingen anledning att undanhålla något. Du kan dock som mest få 350.000 där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp