Hur gjorde du för att höja lånet med 55.000 kr? Var det innan eller efter att det initiala lånet var utbetalt?Dom använder inte Instantor.
Jag fick några brev hem men det var typ bara i samband med att lånet tecknades om jag inte minns fel.
Autogiro.
Upplever dom som riktigt jävla bra. Inloggningssidan är smidig, dom höjde upp mitt lån med 55.000 utan att dom tog en UC och deras kundservice är kanon,
Om du sköter dig sänker dom dessutom räntan och du kan i framtiden få betalningsfri månad.
Rekommenderar big time!
Vad hade du för förutsättningar? Vilket belopp tog du? Ränta?
Mig ringde de upp och sa att jag hade möjlighet att få 90,000 kr höjning för att lösa ett kreditkort jag hade på min UC. Tackade först nej, men nån vecka senare ångrade jag mig och tog kontakt med dem men då så de att erbjudandet hade gått ut, så det är ett one time offer när man tar lånet. Hade fått den första utbetalningen några dagar innan de ringde.

Ja dom jobbar på det sättet vilket för mig bara är positivt faktiskt. I synnerhet då dom tar en UC bara. Det är faktiskt kanon. Enligt många på forumet är dom också väldigt smidiga med att sänka räntan.