Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Santander - erfarenheter?

Någon med erfarenhet av Santander? Någon som har blivit nekad efter att dem har beviljat lånet efter ytligare kontroll? Och hur lång tid tog det för er att få lånet efter att det blev beviljat?

Jag ansökte igår via Lendo och valde då Santander. Signerade avtal igår eftermiddag och fick idag ett Mail att jag behövde bekräfta min identitet, via en länk laddade man upp foto på körkort samt en selfie på sig och så stod de att de betalar ut pengarna efter denna kontroll. Så vi får se vad som sker nu.

Vad fick ni för ränta på Santander? Dom har varit väldigt behjälpliga när jag hjälpt en anhörig pusha ner räntorna markant.
Idag har hon 3 lån på santander 8,58%, 9,34% och 7,75%, om man alltid betalar i tid och inte nyttjar betalfritt så sänker dom mer än gärna om man säger man kommer samla på annat håll :)

Tack. Sökte med samma dag, fick med mejl om att dem behövde mer information men behövde bara bekräfta med bankid och det skulle ta 1-2 dagar innan dem kunde godkänna detta

Tack. Sökte med samma dag, fick med mejl om att dem behövde mer information men behövde bara bekräfta med bankid och det skulle ta 1-2 dagar innan dem kunde godkänna detta
Ok. Hört något mer? Jag har inte hört mer sedan jag skickade in verifikation på identitet.

Mycket bra erfarenhet av Santander. Allt går snabbt och problemfritt, dessutom får en erbjudande med jämna mellanrum om att höja lånet till den ursprungliga räntan om en önskar så!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp