Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Santander blanco 300k

Sökte 300k via Lendo, Santander erbjöd bäst ränta på 6.65%. Hade uppgett att jag skulle lösa synliga lån på 200k men Santander krävde inte ens att jag skulle lösa dessa.

Valde gå vidare med Santander på förmiddagen, signerade direkt med bankid och hade pengarna på kontot samma eftermiddag. Väldigt smidigt.

Hoppas du löser bort krediterna ändå.

UC-betyg?
Andra lån förutom dom 200?

Sökte 300k via Lendo, Santander erbjöd bäst ränta på 6.65%. Hade uppgett att jag skulle lösa synliga lån på 200k men Santander krävde inte ens att jag skulle lösa dessa.

Valde gå vidare med Santander på förmiddagen, signerade direkt med bankid och hade pengarna på kontot samma eftermiddag. Väldigt smidigt.
Vad hade du för förutsättningar? :)

Inkomst 400k, synliga lån 200k (varav 50k kreditkort), 3 FF med denna, UC 2.1.

Tänkte mest vad snabbt lånet blev utbetalt osv. Tycker räntan är hög för mina förutsättningar men är bara tillfälligt.

För så lite lön, så bra inkomst och nästan inga UC tyckte jag du hade väldigt högt UC-betyg?

Det är kreditkortet som fuckar ens UC, iaf om man har ett hyfsat belopp och utnyttjat.

Det är kreditkortet som fuckar ens UC, iaf om man har ett hyfsat belopp och utnyttjat.
hur mycket är ditt kreditkort på och hur mycket utnyttjar du?

vad har du för deklarerat underskott?

Vilket datum drar Santander pengar på autogiro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp