Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Santander beviljande

Hej allihopa,
Jag har läst igenom tråd efter tråd men känner inte riktigt att jag finner det svar jag söker. Jag har precis blivit beviljad ett samlingslån hos Santander på 100tkr sökte genom Lendo. (Har väntat så länge på denna dag då jag för något år sedan satte mig i skiten och för senast ett halv år sedan hade jag 72 i UC risk) Jag godkände detta och skrev under ett skuldebrev.
Frågan är dock om jag är ”safe” nu, eller kan det bli avslag nu? Fick detta mejl:

Välkommen som kund hos oss!​

Vi gör nu några sista kontroller innan lånet kan betalas ut till dig. Utbetalning sker normalt inom 2-5 bankdagar. Ditt signerade avtal hittar du under Mina sidor på Internetbanken när lånet är utbetalt.

Jag har haft Santander för ett gäng år sedan, min uppfattning är att det sällan blir bakslag i sista stund där

Jag har någon svag minnesbild av dom ringde och undrade om jag ville låna mer innan dom betalade ut. Minns inte helt vad dom sa kring det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp