Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Santander bank

Nåt påhittat? Ändå bara reklam/skräp när lånet väl är igång. Ingen aning haha. Eller nån polare som är chill med din situation
Det är inget som är olagligt då? Och vart hamnar posten tillslut om jag skickar dom till nån adress som inte finns? Till slut måste dom som ska leverera posten börja undra vad som försigår?

Det är inget som är olagligt då? Och vart hamnar posten tillslut om jag skickar dom till nån adress som inte finns? Till slut måste dom som ska leverera posten börja undra vad som försigår?

Det är om dy eftersänder bara. Att folkbokföra sig fel är olagligt

Det är som en postbox.
All din post hamnar där, Billo scannar in den och all din post blir tillgänglig för dig i deras app.

så! Nu har jag skrivit på avtalet och blivit godkänd från santander igår vid 11:30 tiden, men sen dess har jag inte hört något mer, går inte att logga in på deras sida och jag ringde upp dom nyss och då sa dom att den just nu granskas typ och att dom här igenom alla dokument för att sen kunna bevilja lånet vilket kunde ta upp till 2 veckor? Men det tycker jag låter konstigt som fan med tanke på att när jag signerade igår stod de beviljat och sen välkommen som kund hos santander, ditt lån betalas nu ut och är på kontot om 1-3 dagar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp