Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Santander bank erbjudande om höjning

Om man vill skydda sitt dödsbo från sina lån kan det ju vara värt det, men det krävs ju att man också dör "på rätt sätt".
Finns det förresten någon försäkring som täcker upp vid psykisk ohälsa? Kanske om man har försäkringen innan man föds?

Försäkringar rent generellt finns nog, men inte som täcker lånebetalningar. @Terry_ borde kunna läget där.

Jag har fått erbjudandet om att höja min kredit på deras kort. Vet inte om det görs en UC om man höjer med tex 10,000 kr direkt i deras app.

har inte orkat sitta i telefonkö för att få det besvarat.

Kanske någon här vet?

Håller med. Ett riktigt skit kort med 3% på kontantuttag + 1,65% "bank avgift". Blir dyrt att använda det utomlands.

Har inte de flesta vanliga bankkort valutaväxlingspåslag? Jag har 1,65 % på mitt alldagliga Swedbank Mastercard, och det är inte bara om jag reser utomlands med det, utan även om jag sitter hemma och köper något på eBay e.d.

Har inte de flesta vanliga bankkort valutaväxlingspåslag? Jag har 1,65 % på mitt alldagliga Swedbank Mastercard, och det är inte bara om jag reser utomlands med det, utan även om jag sitter hemma och köper något på eBay e.d.
Jo, dom flesta har något slags påslag mot valuta, men 3% blir rätt mycket pengar på en längre resa om man använder kortet ofta. Finns en del kort som tillåter fria uttag. Dock kan dom kanske ta igen det med sämre valutakurs, har aldrig kollat så noga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp