- Meddelanden
- 503
- Mottagna reaktioner
- 100
- Poäng
- 267
Det var bara att jag skulle upprepa inkomst, vissa lån och även muntligt hur mina skulder uppkommit .TS, vad ville dom ha för kompletteringar i din ansökan ?
Det var bara att jag skulle upprepa inkomst, vissa lån och även muntligt hur mina skulder uppkommit .TS, vad ville dom ha för kompletteringar i din ansökan ?
Det var bara att jag skulle upprepa inkomst, vissa lån och även muntligt hur mina skulder uppkommit .
så länge du sa samma uppgifter
magkänslaHoppas hoppas....Okej, lite mer få kontakt bakom personen bakom ansökan låter det som.
Låter som en bra handläggare, jag säger att du får skuldsanering redan idagså länge du sa samma uppgifter
magkänsla

Okej, lite mer få kontakt bakom personen bakom ansökan låter det som.
Låter som en bra handläggare, jag säger att du får skuldsanering redan idagså länge du sa samma uppgifter
magkänsla
men så enkelt som Du gör gällande här; är det faktiskt inte... 
Hoppas gör vi absolutmen så enkelt som Du gör gällande här; är det faktiskt inte...
Det är först när alla skulderna är inkomna till KF och dom ser helheten, som de tuffa frågorna kan komma...
5öl och jag blir väldig optimist
Dock har man väl angett de skulderna i ansökan så kommer väl inte som en överraskning för handläggaren?
Aha, det är möjligt att det kan göra det ibland.
Förmodligen något det kan göra för mig. Tror mitt avslag blir att lånen är tagna för nära inpå. Eller magiska brytpunkten.
Men beror väl mest på vad man får för handläggare, att jag har ett nyfött barn kommer väga in rätt mycket.

Kan vara så....ja! Mängden nytagna lån väger nog in...
Vet ej om Din lilla bebis får någon tyngd dock. Om barnen hade varit i skolåldern, så absolut, men tror inte att här & nu blir en bebis lidande av Din situation...
MEN om igen, handläggarens egna värderingar väger uppenbarligen tungt har vi ju sett hundratals exempel på...
Japp, är på den punkten jag antar jag kan få avslag på vid första ansökan. Yes, är ju handläggarens egna värderingar som man får hoppas på att dom förbiser detta.
Inget man kan kontrollera så är ju bara söka och se, tänkte börja skriva på ett personligt brev och skicka in ansökan nu i slutet av maj början av juni.