Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samtal från skuldsaneringen

Vad var det som skulle revideras, menar inte att du ska ange detaljer då det är din ensak, utan var det sakfel eller tycke du att att infon var för detaljerad och utlämnande?

Nej, absolut inte! Jag tycker min handläggare gjorde allt för förekomma mina borgenärer och eventuella invändningar dom skulle ha och redan i brevet tydliggöra dessa.
Ville mest att han skulle omformulera ett par paragrafer, som kändes lite otydligt.

Nej, absolut inte! Jag tycker min handläggare gjorde allt för förekomma mina borgenärer och eventuella invändningar dom skulle ha och redan i brevet tydliggöra dessa.
Ville mest att han skulle omformulera ett par paragrafer, som kändes lite otydligt.

Brevet? Går personliga brevet ut till borgenärer?

Brevet? Går personliga brevet ut till borgenärer?

Sorry...för att ja va otydlig... Nej, ens personliga brev följer inte med, men Skusan gör en sammanfattning av det och bifogar det tillsammans med förslaget på betalplanen. Man har dessförinnan en möjlighet att titta igenom det och komma med egna synpunkter innan det går vidare ut till borgenärerna... :)

Aha ok! Vill haaaaa din handläggare:)!

Ok paragrafer i brevet?

Läser att vissa får sina betalplaner efter ca 1 vecka medan andra tar jättelång tid....vad avgör det? Är så nervös att det ska bli direkt avslag..

Läser att vissa får sina betalplaner efter ca 1 vecka medan andra tar jättelång tid....vad avgör det? Är så nervös att det ska bli direkt avslag..

Har Du fortfarande inget hört alls. Hur länge sedan är det sedan Du fick inledande?

Har Du fortfarande inget hört alls. Hur länge sedan är det sedan Du fick inledande?
Den 26/4 fick jag inledande och dom 30 dagarna har ju passerat, även om det varit helgdagar. Men utöver det har det varit helt tyst...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp