- Meddelanden
- 360
- Mottagna reaktioner
- 300
- Poäng
- 427
JuniTack för svar hoppas på att min är daterat typ 14 maj
JuniTack för svar hoppas på att min är daterat typ 14 maj
Vad var det som skulle revideras, menar inte att du ska ange detaljer då det är din ensak, utan var det sakfel eller tycke du att att infon var för detaljerad och utlämnande?
Nej, absolut inte! Jag tycker min handläggare gjorde allt för förekomma mina borgenärer och eventuella invändningar dom skulle ha och redan i brevet tydliggöra dessa.
Ville mest att han skulle omformulera ett par paragrafer, som kändes lite otydligt.
Brevet? Går personliga brevet ut till borgenärer?

Aha ok! Vill haaaaa din handläggareNej, absolut inte! Jag tycker min handläggare gjorde allt för förekomma mina borgenärer och eventuella invändningar dom skulle ha och redan i brevet tydliggöra dessa.
Ville mest att han skulle omformulera ett par paragrafer, som kändes lite otydligt.
!Ok paragrafer i brevet?Nej, absolut inte! Jag tycker min handläggare gjorde allt för förekomma mina borgenärer och eventuella invändningar dom skulle ha och redan i brevet tydliggöra dessa.
Läser att vissa får sina betalplaner efter ca 1 vecka medan andra tar jättelång tid....vad avgör det? Är så nervös att det ska bli direkt avslag..
Den 26/4 fick jag inledande och dom 30 dagarna har ju passerat, även om det varit helgdagar. Men utöver det har det varit helt tyst...Har Du fortfarande inget hört alls. Hur länge sedan är det sedan Du fick inledande?