Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samtal från skuldsanering

Hej. Idag kom så samtalet från skuldsaneringsenheten där man ville få kompletterande uppgifter. Hur lång tid tar det nu innan jag i så fall kan se mitt namn i poit om det nu är så att jag fått beslut om inledande?

Tack på förhand!

/En väldigt väldigt nervös

Hej. Idag kom så samtalet från skuldsaneringsenheten där man ville få kompletterande uppgifter. Hur lång tid tar det nu innan jag i så fall kan se mitt namn i poit om det nu är så att jag fått beslut om inledande?

Tack på förhand!

Det är nog lite olika, min man stod med dagen efter. Andra har nog väntat lite längre.
Lycka till!

Tack på förhand!

Får man fråga vad de var för kompletterande uppgifter de var ute efter?

Vi håller tummarna, när ansökte du?

Senast ändrad:
Vi håller tummarna, men även jag undrar över vad kompletteringarna bestod av? :)

Det var lite frågor ang min ansökan. Typ om jag hade samma inkomst/utgift som idag. Höra lite om hur länge jag hade varit spelfri, hur jag haft stöd för att sluta. Lite om när jag tog min sista skuld, typ.

Jag skickade in min ansökan 8:e April.

Finns än så länge inte med på poit.

Ringde till KF nu för att fråga. Inget beslut taget ännu. Kunde ske från idag ända fram till 19:e Oktober sa dom. Så väntans tider.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp