Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån?

Det kan jag inte svara på. Men det kanske absolut vara så. Men krediterna gör väldigt mkt mer än antal FF. Särskilt när det är så FF kvar.
Din slutbetalning tar 1-2 månader innan den når UC. Dom tar alltid längre tid att få uppdaterade , bara så du vet.

Det kan jag inte svara på. Men det kanske absolut vara så. Men krediterna gör väldigt mkt mer än antal FF. Särskilt när det är så FF kvar.
Din slutbetalning tar 1-2 månader innan den når UC. Dom tar alltid längre tid att få uppdaterade , bara så du vet.
Okej men då blir det att hålla tummarna att det syns så snabbt som möjligt, betalade in den förra veckan. Och hoppas och be att jag kommer under 4%:))

Troligtvis kommer den med nästa månad eftersom betalningen är gjord i april. Men det är bara att vänta.

Troligtvis kommer den med nästa månad eftersom betalningen är gjord i april. Men det är bara att vänta.
Yes, tänkte söka då runt 15-20 efter uppdateringen så får hoppas på det bästa, men känns väldigt skönt att få din inblick i det och höra att de ser lovandet, tusen tack för all hjälp:)

Juste en fråga till om du orkar, när jag väl söker hur mycket ska jag skriva in som lånekostnader? För jag tänker att om jag skriver relativt ärligt 5000kr på dom lånen jag vill samla och sen en hyra på 3000kr plus andra utgifter på cirka 2000 som mat, + cirka 2500 kr för lånet jag söker med en lön på cirka 20tusen efter skatt borde väll kalkylen gå ihop, blir ju lixom typ 7000kr över. Men vill ju inte att dom ska börja bli misstänksamma om man skriver för lågt eftersom dom kan se lånen på uc och mitt underskott?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp