..tidigare hade dom max 20%
Jävlar vad alla tuffat till sig.
Jag fick dom på ca 18% i UC-Risk.
Stort lycka till vad du än väljer. Jga mejlade Balanzia mitt UC utrdag jag fick svaret att de inte belånar ut lån om det överskrider ens årsinkomst, vilket jag har i totalt lånade pengar.Har du försökt söka lån med lösenkrav eller helt nytt lån hos Advisa och Balanzia?Jag har personligen sökt via Advisa, skickade ansökan i söndags, tyvärr har jag inte fått ngt svar ännu varken avslag fullt ut eller att någon aktör nappat, vet inte riktigt vad det betyder. Jag har också hög belåningsgrad också hög årsinkomst. Jag återkopplar gärna när jag vet hur det gått hos Advisa, mitt kreditbetyg är 11,4 och 12,4 efter att Advisa tog sin UC. Jag får helt enkelt ha is i magen och avvaktaStort lycka till vad du än väljer. Jga mejlade Balanzia mitt UC utrdag jag fick svaret att de inte belånar ut lån om det överskrider ens årsinkomst, vilket jag har i totalt lånade pengar.
Jag har personligen sökt via Advisa, skickade ansökan i söndags, tyvärr har jag inte fått ngt svar ännu varken avslag fullt ut eller att någon aktör nappat, vet inte riktigt vad det betyder. Jag har också hög belåningsgrad också hög årsinkomst. Jag återkopplar gärna när jag vet hur det gått hos Advisa, mitt kreditbetyg är 11,4 och 12,4 efter att Advisa tog sin UC. Jag får helt enkelt ha is i magen och avvaktaStort lycka till vad du än väljer. Jga mejlade Balanzia mitt UC utrdag jag fick svaret att de inte belånar ut lån om det överskrider ens årsinkomst, vilket jag har i totalt lånade pengar.
Nej, de tog längre tid på sig och jag fick inget erbjudande från ngn tyvärr.