Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån? Vilken förmedlare är bäst?

Jag tycker du ska skicka din UC till balanzia via mejl. Beröttadin inkomst och santligalån. Dom ger dig svar om du har chans

Redan mailat, de svarade att det var Max 10% för att få låna 120k.

..tidigare hade dom max 20%

Jävlar vad alla tuffat till sig.
Jag fick dom på ca 18% i UC-Risk.

..tidigare hade dom max 20%

Jävlar vad alla tuffat till sig.
Jag fick dom på ca 18% i UC-Risk.

Dom upptäckte kanske att hög risk innebär just hög risk att betalningarna inte kommer komma. 20% innebär ju att var femte kredit kommer det bli problem med.

Jag har personligen sökt via Advisa, skickade ansökan i söndags, tyvärr har jag inte fått ngt svar ännu varken avslag fullt ut eller att någon aktör nappat, vet inte riktigt vad det betyder. Jag har också hög belåningsgrad också hög årsinkomst. Jag återkopplar gärna när jag vet hur det gått hos Advisa, mitt kreditbetyg är 11,4 och 12,4 efter att Advisa tog sin UC. Jag får helt enkelt ha is i magen och avvakta :) Stort lycka till vad du än väljer. Jga mejlade Balanzia mitt UC utrdag jag fick svaret att de inte belånar ut lån om det överskrider ens årsinkomst, vilket jag har i totalt lånade pengar.

Jag har personligen sökt via Advisa, skickade ansökan i söndags, tyvärr har jag inte fått ngt svar ännu varken avslag fullt ut eller att någon aktör nappat, vet inte riktigt vad det betyder. Jag har också hög belåningsgrad också hög årsinkomst. Jag återkopplar gärna när jag vet hur det gått hos Advisa, mitt kreditbetyg är 11,4 och 12,4 efter att Advisa tog sin UC. Jag får helt enkelt ha is i magen och avvakta :) Stort lycka till vad du än väljer. Jga mejlade Balanzia mitt UC utrdag jag fick svaret att de inte belånar ut lån om det överskrider ens årsinkomst, vilket jag har i totalt lånade pengar.
Har du försökt söka lån med lösenkrav eller helt nytt lån hos Advisa och Balanzia?

Nej jag har velat få bort en del av synliga skulder i min UC pga ränteläget, inget utanför min UC.

Det verkar inte fungera riktigt som lendo då att bankerna har 24 timmar på sig ??

Nej, de tog längre tid på sig och jag fick inget erbjudande från ngn tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp