Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån utan komplettering?

När Ikano begär transaktionshistorik så står de att de vill verifiera lönen men många här skriver att de kollar inkassobetalningar och spelhistorik, men när jag ringde Ikano så svarade dem att de genom Tink endast veriferar lönen....Vad ska man tro?
Jag har ju en del inkassobetalningar där det i betalarnamnet framgår att det är ett inkassobolag...men å andra sidan söker man ett lån för att rensa inkasso..

Santander kollade sist via kreditz och blev då nekad, SEB kollade ingenting och begärde inga kompletteringar.

Jag ringde Lendo och de sa att två banker inte hade svarat än och det var SEB och DNB. Hon sa vidare att det kan dröja 24 timmar innan de svarar, alltså i sista minuten. Någon fler som har erfarenhet av att dessa två kan dröja med svar?

Jag ringde Lendo och de sa att två banker inte hade svarat än och det var SEB och DNB. Hon sa vidare att det kan dröja 24 timmar innan de svarar, alltså i sista minuten. Någon fler som har erfarenhet av att dessa två kan dröja med svar?
SEB brukar vara de som kommer med ett erbjudande sista minuten. DNB vet jag inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp