Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån uc 9.9%

Tror ni man kan få lån med dålig uc score 9.9 just nu? 7 ff senaste var i januari.

Förutsättningarna är inkomst 284 k underskott 12k

Blanco på tot 170k varav ett på Ica banken på 105 k med 7% ränta. Tänkte låta det lånet vara då räntan är okej. I övrigt tänkte jag samla 4 stycken mindre krediter och behöver låna 100000 k för att samla ihop dessa (har ca15k utanför uc).

Vad tror ni ska jag vänta eller försöka på advisa? ? Är lite desperat.

Tror ni man kan få lån med dålig uc score 9.9 just nu? 7 ff senaste var i januari.

Förutsättningarna är inkomst 284 k underskott 12k

Blanco på tot 170k varav ett på Ica banken på 105 k med 7% ränta. Tänkte låta det lånet vara då räntan är okej. I övrigt tänkte jag samla 4 stycken mindre krediter och behöver låna 100000 k för att samla ihop dessa (har ca15k utanför uc).

Vad tror ni ska jag vänta eller försöka på advisa? ? Är lite desperat.
Kan nog fungera men inte till några bra villkor

Då kanske man ska försöka ändå. Tänker att det ändå är bättre att samla smålånen just nu till varje pris...

Jag ge 16% i ut och verkar få automat avslag varför ? Sökte på advisa igår . En minut färdigbehandlat ! Beror det på mina 39 ff?? Men 20 av de försvinner 25 maj .

Vet inte hur mycket varje förfrågan försämrar uc. Det som verkar vara viktigt är antalet förfrågningar sista 3månaderna/halvåret enligt banker jag pratat med.

Har själv haft som mest 69ff och ett betyg på 4%, men då va nästan alla ff 3 mån eller äldre.

betyg på 4% med 69ff ???!!!! Det låter helt sinnessjukt att du nästan skulle ha "Bra" i kreditvärdighet, 5 ff i månaden under ett helt år, galet!
Har du extremt hög inkomst eller inga andra krediter som gör att du inte får sämre betyg?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp