Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån trots högbelåningsgrad

Update!

Jag drog en chansning på Lendo för 160000 i helgen fick massa erbjudanden från flera olika aktörer och accepterade från Marginalen på 10%

Trodde aldrig att det skulle gå!!!

Fick utbetalt idag och har nu betalat mitt Dinersclub totalt 40' kort samt credway 25' och ferratum 25' samt ett till kreditkort på 20' + att jag lägger in resten på ett dåligt lån hos Avida.

Så himla lättad!!
Men samtidigt så bitter att jag inte tog ett större belopp men jag vågade inte då jag trodde jag var hel körd med min högabelåningsgrad.
Då hade jag kunnat få bort Avida helt med räntan på 17% men i december har jag bara en ff (den jag tog nu) så får se till minska skulderna tillsdess och bygga upp en buffert.

Kommer nu ha över 12000 kvar efter lån och andra utgifter är betalda så ger ett bra utrymme för att komma på bana samt att jag fortsätter spärra mig från all skit som fött spelberoendet (spelsidorna, krediter)

Någon som har tips på hur man lyckas spärra sig på sidor och tjänster som man aldrig tidigare använt men vill spärra i ett förebyggande syfte?

Hoppas att jag ger lite hopp till alla som sitter i liknande sits med högbelåningsgrad att det faktiskt går!
Hur många ff på uc hade du när du sökte på lendo?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp