Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån som inte tar hänsyn till antal ff/uc-score

Hej! Har letat efter en tråd på detta forumet där vi samlar en lista på alla aktörer som erbjuder samlingslån där de inte tar hänsyn till ens ff/uc-score. Nedan listar jag två aktörer. Skriv gärna fler här om ni har kännedom om aktörer som gör liknande och vilka krav de i så fall har.

Nystartfinans
Svea Ekonomi (skuldfinansiering)

Håller med, sökte lån hos nystartfinans. En kille därifrån ringde upp mig och undrade vad fan jag hade sysslat med. Visst jag hade förfrågningar, ca 10 st. Men jag blev sårad när har uttryckte sig så. Jag undrade om han kunde erbjuda en lägre summa än den jag hade sökt. Och han - eeeh nej! Kände mig skitdum! Tänker aldrig vända mig till dom igen.

Håller helt med, nystart, vilket jäkla skitbolag. En kille där ringde upp mig också förra året och var riktigt jäkla otrevlig. Blev väldigt illa bemött.

Ja helt ärligt har inte mina erfarenheter med dessa varit helt bra heller. Har ni inte andra aktörer ni kan rekommendera?

Blev erbjuden 50k hos nystart via lendo tackar ja sen efter de kolla kontoutdraget sa de att de inte kunde hjälpa mig å drog tillbaka lånet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp