Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, samla 150000kr

Hej! Jag har just tagit ett lån genom Advisa (sökte i torsdag)för att betala av gamla skräplån/krediter. Jag skulle dock behöva samla lite till. Tänkte denna gången söka genom Lendo. Jag undrar hur snabbt efter varandra kan man söka lån genom låneförmedlare?

Hej! Jag har just tagit ett lån genom Advisa (sökte i torsdag)för att betala av gamla skräplån/krediter. Jag skulle dock behöva samla lite till. Tänkte denna gången söka genom Lendo. Jag undrar hur snabbt efter varandra kan man söka lån genom låneförmedlare?
Det är oftast inget problem att ansöka kort efter...

Tänk på att många av de bankerna som lämna bud via advisa kommer att automatiskt neka din ansökan i en månad, även om du söker hos lendo.

Jo endel har automatiskt spärr i en månad.

Dra upp denna lite!
Sökte för lite mer än 1 månad sedan ett samlingslån för att få ihop allt på uc.
Hade då 28% på uc och tog ett lån via BNW och samlade allt där och kom ner till 4.1% nu.
Så den planen funkade men hade velat samla det utanför med och även BNW som var väldigt dålig ränta på.
Så till frågan: kommer det vara värre att lyckas få samla nu då senaste ansökan är så färsk?
Uc % är ju extremt mkt bättre men vill inte chansa heller om det förstör att ansökan är så nära inpå

Dra upp denna lite!
Sökte för lite mer än 1 månad sedan ett samlingslån för att få ihop allt på uc.
Hade då 28% på uc och tog ett lån via BNW och samlade allt där och kom ner till 4.1% nu.
Så den planen funkade men hade velat samla det utanför med och även BNW som var väldigt dålig ränta på.
Så till frågan: kommer det vara värre att lyckas få samla nu då senaste ansökan är så färsk?
Uc % är ju extremt mkt bättre men vill inte chansa heller om det förstör att ansökan är så nära inpå
?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp