Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån på Ica Banken. När betalas lånen?

Hej! Jag tog ett s.k samlinglån på ica banken. Jag skrev på avtalet igår, skrev in lånen dom ska betala in. Nu ser jag att dom öppnat ett konto åt mig idag. Men det står 0.00kr i saldo på kontot? När brukar man se lånet och när brukar dom lösa in lånen som man skrev att dom ska lösa åt mig?
Någon med erfarenhet?

Kan skriva under på det med, de är helt overkliga. Ville tom ha uppgifter på min slutbetalning på 10k. Man ba eh från min lön?? Som jämförelse löste jag nyss lån hos Ikano och Remember för 100-200k utan minsta problem. Senast jag löste ett lån hos skit-Ica så hamnade jag faktiskt i en risksituation (spelberoende). Jag satte in 150k på mitt ica konto men de drog inte pengarna för de skulle granska skuldebrevet som jag skrivit med min syrra som tog över lånet. Så 150k låg tillgängliga för mig en hel helg. Det är inte bra för en spelberoende! Nej, de agerar på ett sätt som ingen av de 10-tal banker jag haft att göra med är i närheten av

Kan skriva under på det med, de är helt overkliga. Ville tom ha uppgifter på min slutbetalning på 10k. Man ba eh från min lön?? Som jämförelse löste jag nyss lån hos Ikano och Remember för 100-200k utan minsta problem. Senast jag löste ett lån hos skit-Ica så hamnade jag faktiskt i en risksituation (spelberoende). Jag satte in 150k på mitt ica konto men de drog inte pengarna för de skulle granska skuldebrevet som jag skrivit med min syrra som tog över lånet. Så 150k låg tillgängliga för mig en hel helg. Det är inte bra för en spelberoende! Nej, de agerar på ett sätt som ingen av de 10-tal banker jag haft att göra med är i närheten av
Jättekonstigt.
Har samma erfarenhet som dig.

Det är ändå en rätt stor bank vi pratar om.

Ok. För jag fyllde i alla lån/skulder, bg/pg nummer på deras hemsida efter att jag signerat avtalet. Låneförmedlaren sa att det ska vara klart. Har bett om autogiro så har inga problem med betalning/förtidsinlösen. Ännu Men när kan man tänkas se att dom löst lånen?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp