Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån på en halv mille?! - var?

Nån som förresten vet att ifall jag typ ansöker hos ikano kl 14:00 och typ bynk 1 timme senare, ser då ikano att jag sökt hos bynk eller kan bara bynk se att jag sökt på ikano?

Frågan är om Grupp A eller Grupp B av banker är mer generösa med sina lån, vad tycker ni?

Grupp A Aasa Kredit, Bank Norwegian, BlueStep, Komplett Bank, Nordnet Bank

Grupp B Bigbank, Bynk, Lån & Spar bank
Med Mera Bank (Coop), Nordax, PayEx

Frågan är om Grupp A eller Grupp B av banker är mer generösa med sina lån, vad tycker ni?

Grupp A Aasa Kredit, Bank Norwegian, BlueStep, Komplett Bank, Nordnet Bank

Grupp B Bigbank, Bynk, Lån & Spar bank
Med Mera Bank (Coop), Nordax, PayEx
Rekommenderar att inte söka på komplett, jag hade 360k årsinkomst 0 ff o bara ett lån på 60k och blev inte bevilja 150k

Nån som förresten vet att ifall jag typ ansöker hos ikano kl 14:00 och typ bynk 1 timme senare, ser då ikano att jag sökt hos bynk eller kan bara bynk se att jag sökt på ikano?
Bank 1 kan aldrig se bank 2´s förfrågan. Däremot ser Bank 2, Bank 1´s förfrågan. Speciellt när du gör det med 1 timmes mellanrum.
Ansöker du på båda exaaakt samtidigt så finns chansen att båda bankerna enbart ser 1 förfrågan, Dvs. sin egen. Men det är bara en chansning, inget som är bekräftat. Men man har inget att förlora på att testa. Som att ansöka direkt samtidigt som att söka med en timmes mellanrum, enda skillanden är att Bank 2 Garanterat ser Bank 1s förfrågan.

Ansökt via Advisa. Än så länge "bara" tre erbjudanden,

Credento 40k, Collector Bank 25k
och så självaste jackpotten Remember på 350k. Några timmar kvar. Hoppas det inte blir massa "manuellt" krångel från dem när det sen väl gäller att betala ut.

och så självaste jackpotten Remember på 350k. Några timmar kvar. Hoppas det inte blir massa "manuellt" krångel från dem när det sen väl gäller att betala ut.
Det blir det sällan.
Du får sms när de betalt ut beloppet. Det går ganska fort. 2-3h efter att du signerat digitalt. (Under kontorstid)
Jag pratar om remember då :)

Erbjudande på 350k är inte dålig alls! Speciellt när det är nästan 100k över taxerade inkomsten. Vad blev det för ränta? Ska du samla lån för allt? Borde stå om det är lösenkrav...

Erbjudande på 350k är inte dålig alls! Speciellt när det är nästan 100k över taxerade inkomsten. Vad blev det för ränta? Ska du samla lån för allt? Borde stå om det är lösenkrav...
Remember har inga lösenkrav.
Det betalas ut till ditt konto, alltid. Sen får du göra vad du vill även om du tryckt i samlingslån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp